ASRock MB Sc LGA1700 H610M-H2/M.2 D5, Intel H610, 2xDDR5, 2xHDMI, mATX
1 954 Kč
1 903 Kč
1 573 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASRock MB Sc LGA1700 H610M-H2/M.2 D5
Podpora procesorů: 13. a 12. generace Intel Core (LGA1700).
Design napájení: 3+1+1 fázový.
Paměť: DDR5 5600MHz, 2x sloty DIMM.
Sloty a rozhraní
PCIe: 1x 4.0 x16, 1x 3.0 x1.
Výstupy grafiky: 2x HDMI.
Audio: Realtek ALC897 7.1 CH HD.
SATA: 4x SATA3, 1x Ultra M.2 (PCIe Gen3 x4).
USB: 4x 3.2 Gen1 (2 zadní, 2 přední), 6x 2.0 (4 zadní, 2 přední).
LAN: Realtek Gigabit.
Podpora technologií
Intel: Hybrid, Turbo Boost Max 3.0.
Podpora paměti: Non-ECC, un-buffered až 5600* pro 13. generaci, až 4800* pro 12. generaci.
Maximální kapacita: Systémové paměti 96GB.
Podpora XMP: Intel Extreme Memory Profile 3.0.
Grafika a audio
Integrovaná grafika: Intel UHD, Intel Xe Graphics Architecture (Gen 12).
HDMI: 2x 2.1 TMDS Compatible, podpora HDCP 2.3, max. rozlišení 4K 60Hz.
Audio: 7.1 CH HD (Realtek ALC897 Audio Codec).
LAN: Gigabit LAN 10/100/1000 Mb/s (Realtek 8111H).
USB a I/O
USB: 4x 3.2 Gen1 Type-A (2 zadní, 2 přední), 6x 2.0 (4 zadní, 2 přední).
ESD ochrana: Pro všechny USB porty.
Zadní panel: PS/2, HDMI, USB 3.2 Gen1, USB 2.0, RJ-45 LAN, HD Audio Jacks.
Úložiště: 1x Ultra M.2 Socket, 4x SATA3 6.0 Gb/s.
Bios a software
BIOS: 128Mb AMI UEFI s GUI podporou.
Software: ASRock Motherboard Utility (A-Tuning), ASRock XFast LAN.
UEFI: ASRock EZ Mode, Full HD UEFI, My Favorites in UEFI, Auto Driver Installer, Instant Flash.
OS: Microsoft Windows 10 64-bit / 11 64-bit.
Certifikace a příslušenství
Certifikace: FCC, CE, ErP/EuP ready.
Příslušenství: Manuál, I/O Shield, 2x SATA Data Cables, šroub pro M.2 Socket.
Unikátní vlastnosti
Produktivita: Dual Channel DDR5.
Odolnost: 3+1+1 Power Phase.
Aktualizace: ASRock Auto Driver Installer.
Formát: Micro ATX (8.66-in x 7.6-in, 22.0 cm x 19.3 cm).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.