ASUS MB Sc LGA1700 PRIME Z790M-PLUS, Intel Z790, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI, mATX
4 922 Kč
4 068 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS PRIME Z790M-PLUS
EAN: 4711387025741
Obecný popis
ASUS PRIME Z790M-PLUS je základní deska určená pro procesory Intel 13. generace.
Výkonnost a optimalizace
Deska nabízí silný výkon a široké možnosti optimalizace.
Socket a procesory
Socket LGA1700 je určený pro 13. a 12. generaci procesorů Intel Core™, Pentium Gold a Celeron.
Čipset
Deska je vybavena čipsetem Intel Z790.
Paměť
Deska podporuje 4 x DIMM, max. 128GB, DDR5 7200+(OC) až 4800 Non-ECC, Un-buffered Memory.
Grafika
Deska nabízí 1 x DisplayPort a 1 x HDMI port.
Rozšiřující sloty
Deska je vybavena 1 x PCIe 5.0 x16 slotem a dalšími sloty.
Úložiště
Deska podporuje 3 x M.2 sloty a 4 x SATA 6Gb/s porty.
Ethernet
Deska má 1 x Intel 1Gb Ethernet port.
Wi-Fi a Bluetooth
Wi-Fi modul je prodáván samostatně.
USB
Deska má celkem 8 zadních a 7 předních USB portů.
Audio
Deska podporuje Realtek 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC.
Konektory na zadním panelu
Zadní panel obsahuje USB porty, DisplayPort, HDMI port, Ethernet port a audio konektory.
Interní konektory
Deska je vybavena konektory pro fan, napájení, úložiště, USB a další.
Speciální funkce
Deska má ASUS 5X PROTECTION III, ASUS Q-Design, ASUS Thermal Solution a další.
Software
Deska je kompatibilní s ASUS Exclusive Software a UEFI BIOS.
BIOS
Deska má 192 (128+64) Mb Flash ROM, UEFI AMI BIOS.
Správa
Deska podporuje WOL by PME, PXE.
Příslušenství
Deska je dodávána s 2 x SATA 6Gb/s kabely a dalším příslušenstvím.
Operační systém
Deska je kompatibilní s Windows 11, Windows 10 64-bit.
Formát
Deska má mATX formát s rozměry 9.6 palců x 9.6 palců (24.4 cm x 24.4 cm).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.