Reyee RG-EG210G-P Router s PoE
6 232 Kč
5 302 Kč
4 382 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Reyee RG-EG210G-P Router s PoE
EAN produktu: 6971693270725
Popis produktu
Gigabitový kabelový router Reyee RG-EG210G-P s PoE. Ideální pro pobočky a vzdálené pracovníky. Nabízí bezpečný a spolehlivý přístup s vlastním webovým managementem.
Možnost správy přes Ruijie Cloud odkudkoliv. Blokování obsahu podle typu aplikace. Multi-WAN load balancing s využitím až 2 WAN portů.
Technické specifikace
1 Gigabitový WAN port, 8x Gigabit LAN, 1 Gigabitový LAN/WAN port. Celkový výkon v NATu 600 Mbps. 802.3af/at PoE na prvních 8 portech s celkovým PoE budgetem 70W.
VPN možnosti
Pro přístup do lokální sítě umožňuje několik možností VPN serverů: IPsec, PPTP, L2TP a OpenVPN.
Obsah balení
- Zařízení
- Napájecí adaptér 54V
Konektory a rozhraní
WAN: (1) 10/100/1000Mbps. Možnost více WAN: Ano. LAN: (8) 10/100/1000Mbps + (1) 10/100/1000Mbps LAN/WAN. Gigabit LAN: Ano.
Napájení
Typ napájení: DC konektor. Typy PoE: PoE-Out (pouze). Podporované PoE-Out standardy: 802.3af, 802.3at. Počet PoE Out portů: 8. PoE budget [W]: 70. Max. spotřeba energie [W]: 10. Napájení přes konektor/svorkovnici: 54V DC.
Fyzické charakteristiky
Provedení: Desktop. Bez ventilátoru. Šasi: Kovové. Tlačítka: Reset. Provozní teplota [°C]: 0 až 40. Šířka [mm]: 202. Výška [mm]: 28. Hloubka [mm]: 107.
Hardware
Frekvence CPU [MHz]: 1350. Propustnost NAT [Mb/s]: 600.
Software
Podporované VPN: PPTP, L2TP, IPSec, OpenVPN. Web management: Ano. Management: Webové rozhraní, Ruijie cloud. Podpora IPv6: Ano. Výchozí IP adresa: 192.168.110.1. Výchozí jméno a heslo: Nastavuje se při prvním spuštění.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.