Reyee RG-ES209GC-P Smart mananged PoE switch, 8x PoE
4 276 Kč
3 639 Kč
3 008 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Reyee RG-ES209GC-P Smart Managed PoE Switch
Produktový kód: 6971693270404
Popis
Reyee RG-ES209GC-P je inteligentní PoE switch. Je spravovatelný cloudově i přes webové rozhraní. Nabízí 9 Gigabit LAN portů. Z toho 8 portů podporuje 802.3af/at PoE. Celkový PoE budget je 120 W. Je ideální pro síťové aplikace, které vyžadují výkon a spolehlivost.
Klíčové vlastnosti
- 9× 10/100/1000 Mbps LAN porty
- 8× 802.3af/at PoE - max. 30 W/port, PoE budget 120 W
- Kovové šasi
- Bez ventilátoru
- Max. spotřeba - 10 W
- Správa přes webové rozhraní a cloud
- Rozpoznávání IP kamer
- Prevence proti zakruhování
- Podpora Long Range PoE na vzdálenost 250 m
Obsah balení
- Zařízení
- Napájecí adaptér 54 V/2.4 A
Technické parametry
Konektory a rozhraní
Rychlost LAN: 10/100/1000Mbps (9 portů)
Napájení
Typ napájení: DC konektor
Typy PoE: PoE-Out (pouze)
Podporované PoE-Out standardy: 802.3af, 802.3at
Počet PoE Out portů: 8
PoE budget [W]: 120
PoE na vzdálenost až 250m: Ano
Max. spotřeba energie [W]: 10
Napájení přes konektor/svorkovnici: 54V / 2,4A
Fyzické charakteristiky
Provedení: Desktop
Ventilátory: Bez ventilátoru
Šasi: Kovové
Tlačítka: Reset
Provozní teplota [°C]: 0 až 40
Šířka [mm]: 202
Výška [mm]: 28
Hloubka [mm]: 108
Obecné
Rychlost přepínání [Gbps]: 18
Tabulka MAC adres: 4000
Rychlost předávání paketů [Mpps]: 13,4
Software
Web management: Ano
Management: Webové rozhraní, Ruijie cloud
Funkce: VLAN, DHCP snooping
Výchozí IP adresa: 10.44.77.200
Výchozí jméno a heslo: Nastavuje se při prvním spuštění
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.