Reyee RG-RAP1200(F) Access point
1 954 Kč
1 664 Kč
1 375 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Reyee RG-RAP1200(F) Access Point
RG-RAP1200(F) je bezdrátové Wi-Fi 5 Access Point / AP Router. Je určen k montáži na zeď. Vyvinula ho společnost Ruijie Reyee. Poskytuje plnou podporu roamingu pro hladký přechod mezi jednotlivými AP.
Vlastnosti
- Snadno rozšiřitelná Wi-Fi díky Reyee Mesh
- (2) 10/100 Mbps LAN
- Podpora MU-MIMO, Roaming
- Vysoká propustnost díky 802.11ac a 2x2 MIMO v obou pásmech
- Vnitřní provedení s instalací na krabičku ve zdi
- Napájení přes 802.3af PoE, max. spotřeba 8W
- Management pouze přes Ruijie Cloud
Obsah balení
- Zařízení
- Šroubky
Technické parametry
Bezdrátové vlastnosti
- Bezdrátové frekvence: 2.4 + 5 GHz (dual band)
- WiFi standardy: 802.11ac, 802.11ac - wave2, 802.11n, 802.11a, 802.11b/g
- MU-MIMO: Ano
- Přenosová rychlost - 5GHz [Mb/s]: 866
- Přenosová rychlost - 2.4GHz [Mb/s]: 400
- Vysílací výkon 2.4GHz [dBm]: 19
- Vysílací výkon 5GHz [dBm]: 18
- Šifrování: WPA-PSK/WPA2-PSK
- 2.4GHz MIMO: 2 x 2
- 5GHz MIMO: 2 x 2
- Typ antény: Vestavěná
- Počet vestavěných antén: 2
- Roaming: Ano
- Zisk antény [dBi]: 2
Konektory a rozhraní
- Rychlost LAN: (2) 10/100Mbps
Napájení
- Napájení přes PoE: 802.3af
- Typy PoE: PoE-In (pouze)
- Max. spotřeba energie [W]: 8
Fyzické charakteristiky
- Použití: Vnitřní
- Provozní teplota [°C]: 0 až 40
- Hmotnost [g]: 50
- Šířka [mm]: 86
- Výška [mm]: 86
- Hloubka [mm]: 29
Software
- Operační mód: AP Router, Access Point
- Výchozí IP adresa: Dynamická z DHCP, 10.44.77.253
- Výchozí jméno a heslo: Nastavuje se při prvním spuštění
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.