Vivotek IT9360-HF3, 2Mpix, 30sn/s, H.265, obj. 3.6mm (81°), PoE, IR-Cut, Smart IR, WDR 120dB, MicroSDXC, antivandal, IP66

MARATON
- 15%
SLEV

ilustrační foto

Vivotek IT9360-HF3, 2Mpix, 30sn/s, H.265, obj. 3.6mm (81°), PoE, IR-Cut, Smart IR, WDR 120dB, MicroSDXC, antivandal, IP66
Obj. číslo
310132962
OEM
IT9360-HF3
Výrobce
Vivotek
Věrnostní body: 207
0 hodnocení
MARATON SLEVMARATON SLEVMARATON SLEV
Skladem 1 ks, 15.5.2024 u Vás

4 914 Kč

4 157 Kč

3 435 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 4 155 Kč
Skladem 1 ks, 15.5.2024 u Vás

4 157 Kč

4 914 Kč

3 435 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

(FullHD) až 30sn/s, H.265, obj. 3.6mm (81°), PoE, IR-Cut, Smart IR, SNV, WDR 120dB, defog, MicroSDXC slot, 3DNR, koridor formát, antivandal, venkovní (IP66), antivirus

H.265 kompresní technologie
30 fps při rozlišení 1920×1080 (i při zapnutém WDR Pro)
SNV (Supreme Night Visibility) poskytuje skvělý obraz v noci
WDR Pro 120dB pro skvělý detail v kontrastních scénách
Smart Stream III zajišťuje nízký datový tok při zachování detailů
Smart IR přísvit 30m pro optimální nasvícení noční scény
Trend Micro IoT Security zabezpečení nejen proti virovým útokům
Voděodolný kryt v antivandal provedení ve standardech IP66 a IK10
Slot na karty MicroSD/SDHC/SDXC pro ukládání dat přímo v kameře
Vestavěný mikrofon
IT9360-HF3 je venkovní IP kamera typu dome s kompresí H.265 a 2Mpx snímačem, který umožňuje rozlišení 1920×1080 při 30 snímcích za vteřinu. Díky technologiím SNV a WDR Pro 120dB je kamera IT9360-HF3 schopna zachytit obraz vysoké kvality jak v prostředí s nedostatečným osvětlením, tak i ve vysoce kontrastním prostředí.
IT9360-HF3 disponuje objektivem s pevným ohniskem 2,8mm a je vybavena IR přísvitem s efektivním dosahem až 30 metrů pro skvělou viditelnost v noci.
Aby mohla kamera spolehlivě fungovat v drsných klimatických podmínkách, je chráněna odolným antivandal krytem ve standardech IP66 a IK10.

VIVOTEK Smart Stream III spolu s kompresní technologií H.265 umožňují kameře snížit datový tok až o 90% při zachování vynikající kvality obrazu. VADP (VIVOTEK Application Development Platform) navíc umožňuje uživatelům přidávat aplikace pro nepřeberné možnosti nasazení v celé šíři kamerového trhu.

Hmotnost 0.54 kg
Rozměry 117 × 117 × 90 mm
Alarmový vstup
Ne

Alarmový výstup
Ne

Antivandal
Ano

Asistent ostření
Ne

Audio vstup
Ne

Audio výstup
Ne

Citlivost v barvě
0,065

Citlivost v černobílém režimu
0,005

Den/Noc provoz
Ano

Dopravní certifikace
Ne

Interní úložiště
Ano, MicroSD/SDHC/SDXC

Komprese videa
H.264, H.265, MJPEG

Krytí IP
Ano, IP66

Naklápění
Ne

Napájení z el. sítě
Ne

Objektiv - ohnisková vzdálenost
3,6

Obsah balení
Quick installation guide;Zaměřovací samolepka;Sáček šroubů;Kabelová průchodka

Optický zoom
Ne

Otáčení
Ne

Počet streamů
3

Podpora protokolu ONVIF
Ano

Prostředí
Venkovní

Provedení
Fixed Dome

Provozní teplota maximální
-60

Provozní teplota minimální
-30

Rozlišení horizontální [px]
1920

Rozlišení vertikální
1080

Síťové rozhraní
10/100 Mbit/s (RJ45)

Snímací čip
1/2,9" CMOS

Sn/s v maximálním rozlišení
30

Speciální vlastnosti
IK10, IP66, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro 120dB

Spotřeba
6,5

Typ objektivu
Fixní

Úhel záběru - horizontální
81°

Video výstup
Ne

Videoanalytické funkce
Detekce sabotáže, Videodetekce pohybu

WDR
120dB, Hardwarové

Wi-Fi
Ne

Zabudované PIR čidlo
Ne

Zabudovaný mikrofon
Ano

Zabudovaný přísvit
Ano, Smart IR LED 30m

Záruka
24 měsíců

Výrobce
VIVOTEK

Rozlišení megapixelů
2

Úhel záběru horizontální od
81

Úhel záběru horizontální do
81

Parametry

Ohnisková vzdálenost (mm)
IR/LED přísvit (m)
Výrobce
*Rozlišení (MPx)

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28816 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.