Vivotek IT9380-HF3, 5Mpix, 20sn/s, H.265, obj. 3.6mm (76°), PoE, IR-Cut, Smart IR, WDR 120dB, MicroSDXC, antivandal, IP66
5 443 Kč
4 556 Kč
3 765 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
2560x1920 (5 Mpix) až 20sn/s, H.265, obj. 3.6mm (76°), PoE, IR-Cut, Smart IR, SNV, WDR 120dB, defog, MicroSDXC slot, 3DNR, koridor formát, antivandal, venkovní (IP66), antivirus
H.265 kompresní technologie
20 fps při rozlišení 2560×1920 (i při zapnutém WDR Pro)
SNV (Supreme Night Visibility) poskytuje skvělý obraz v noci
WDR Pro 120dB pro skvělý detail v kontrastních scénách
Smart Stream III zajišťuje nízký datový tok při zachování detailů
Smart IR přísvit 30m pro optimální nasvícení noční scény
Trend Micro IoT Security zabezpečení nejen proti virovým útokům
Voděodolný kryt v antivandal provedení ve standardech IP66 a IK10
Slot na karty MicroSD/SDHC/SDXC pro ukládání dat přímo v kameře
Vestavěný mikrofon
IT9380-HF3 je venkovní IP kamera typu dome s kompresí H.265 a 5Mpx snímačem, který umožňuje rozlišení 2560×1920 při 20 snímcích za vteřinu. Díky technologiím SNV a WDR Pro 120dB dokáže IT9380-HF3 zachytit obraz vysoké kvality jak v prostředí s nedostatečným osvětlením, tak i ve vysoce kontrastním prostředí.
It9380-HF3 disponuje objektivem s pevným ohniskem 3,6mm a je vybavena IR přísvitem s efektivním dosahem až 30 metrů pro skvělou viditelnost v noci. Aby mohla kamera spolehlivě fungovat v drsných klimatických podmínkách, je chráněna odolným antivandal krytem ve standardech IP66 a IK10.
VIVOTEK Smart Stream III spolu s kompresní technologií H.265 umožňují kameře snížit datový tok až o 90% při zachování vynikající kvality obrazu. VADP (VIVOTEK Application Development Platform) navíc umožňuje uživatelům přidávat aplikace pro nepřeberné možnosti nasazení v celé šíři kamerového trhu.
Hmotnost 0.54 kg
Rozměry 117 × 117 × 90 mm
Alarmový vstup
Ne
Alarmový výstup
Ne
Antivandal
Ano
Asistent ostření
Ne
Audio vstup
Ne
Audio výstup
Ne
Citlivost v barvě
0,03
Citlivost v černobílém režimu
0,005
Den/Noc provoz
Ano
Dopravní certifikace
Ne
Interní úložiště
Ano, MicroSD/SDHC/SDXC
Komprese videa
H.264, H.265, MJPEG
Krytí IP
Ano, IP66
Naklápění
Ne
Napájení z el. sítě
Ne
Objektiv - ohnisková vzdálenost
3,6
Obsah balení
Quick installation guide;Zaměřovací samolepka;Sáček šroubů;Kabelová průchodka
Optický zoom
Ne
Otáčení
Ne
Počet streamů
3
Podpora protokolu ONVIF
Ano
Prostředí
Venkovní
Provedení
Fixed Dome
Provozní teplota maximální
-60
Provozní teplota minimální
-30
Rozlišení horizontální [px]
2560
Rozlišení vertikální
1920
Síťové rozhraní
10/100 Mbit/s (RJ45)
Snímací čip
1/2,7" CMOS
Sn/s v maximálním rozlišení
20
Speciální vlastnosti
IK10, IP66, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro 120dB
Spotřeba
6,5
Typ objektivu
Fixní
Úhel záběru - horizontální
76°
Video výstup
Ne
Videoanalytické funkce
Detekce sabotáže, Videodetekce pohybu
WDR
120dB, Hardwarové
Wi-Fi
Ne
Zabudované PIR čidlo
Ne
Zabudovaný mikrofon
Ano
Zabudovaný přísvit
Ano, Smart IR LED 30m
Záruka
24 měsíců
Výrobce
VIVOTEK
Rozlišení megapixelů
5
Úhel záběru horizontální od
76
Úhel záběru horizontální do
76
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.