Ricoh 885258 - toner, black (černý)

(ilustrační foto)

- 12%
Ricoh 885258 - toner, black (černý)

Obj. číslo

1TRIT1250XXBG

OEM

885258

Barva
Černá
Černá
(45000 stran)
Výrobce
Ricoh
Kapacita
8400 stran
Záruka
24 měsíců
Věrnostní body
53

Hodnocení

12345
Skladem 1 ks, ve středu u Vás

604 Kč

532 Kč

440 Kč bez DPH

Nakupte ještě za 1 499 Kč a máte dopravu zdarma.

Doprava zdarma

pro přihlášené zákazníky již od 749 Kč!

Doručení do 48 hodin

Jsme fakt rychlí

U nás máte čas

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

Odměníme Vás

Za každý nákup získáte věrnostní body

Parametry

  • Barva: Černá
  • Výrobce: Ricoh
  • Kapacita: 8400 stran
  • Záruka: 24 měsíců
  • Věrnostní body: 53
Určeno pro tiskárny
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Toner Ricoh 885258. Barva: Černá. Kapacita: 8400 stran.

Na tento toner vám poskytujeme záruku: 24 měsíců. Nákupem toneru Ricoh 885258 získáte 53 věrnostních bodů, které můžete využít jako slevu při dalším nákupu.

Zaregistrujte se a získáte dopravu ZDARMA již od hodnoty objednávky nad 749 Kč!

Potřebujete se poradit ohledně toneru Ricoh 885258? Podívejte se na nejčastěji kladené otázky nebo nám napište přímo na chat – odkaz naleznete pod výpisem dotazů. Nakupte u nás z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře, bez nutnosti navštívit kamennou prodejnu.

- 10%
Ricoh 411113 - optická jednotka, black (černá)
Černá Ricoh 45000 stran Skladem > 10 ks, ve středu u Vás

2 610 Kč

2 360 Kč
1 950 Kč bez DPH
1 2 3 4 5

Ohodnoťte tento produkt jako první!

Recenze obchodu TonerPartner.cz

Ověřený zákazník (23. 10. 2021) 12345

Klady: Velmi rychle doručení.

Ověřený zákazník (23. 10. 2021) 12345

rychlost dodání

Ověřený zákazník (23. 10. 2021) 12345

Široký sortiment, dobré ceny.

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

Klady: Spokojenost

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

Rychlé doručení

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

Dobré.

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

rychlé, bez problémů

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

Klady: rychlost, spolehlivost ... +++ hotline

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

Klady: Rychlé doručení objednávky

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

Zápory: nic

Poradna

Nejčastější dotazy

Co když mi náplň nebude sedět do tiskárny?

Náplň nám můžete vrátit do 14 dní a my Vám odešleme správnou. Pokud náhodou máme chybu na stránkách a při náplni jsme uvedli nesprávnou tiskárnu, takovou náplň Vám samozřejmě vyměníme i po 14 dnech. Občas se stává, že zákazníci zapomenou odstranit ochranné prvky na náplních - pokud Vám náplň nepasuje do tiskárny, zkontrolujte, zda jste odstranili ochranné oranžové, žluté, nebo jinak barevné plastové prvky, které slouží k ochraně optického válce před poškozením. Dále se na náplni mohou vyskytovat papírové ochranné prvky a tzv. seal, který brání vysypání toneru.

Jak poznám originální a kompatibilní náplně?

Originální náplně prodáváme pod jejich vlastními značkami (HP, Canon, Epson, Brother a další). Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% -35%) a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Pod naší značkou TonerPartner PREMIUM prodáváme certifikované kompatibilní náplně, s nimiž ušetříte 80% ceny! Na tyto náplně poskytujeme doživotní záruku a garanci proti poškození tiskárny. Nejlevnější variantou jsou ECONOMY náplně, na které však neposkytujeme doživotní záruku ani garanci proti poškození tiskárny.

Jaký je rozdíl mezi TonerPartner PREMIUM, Economy a Xerox?

Náplně TonerPartner PREMIUM jsou náplně naší vlastní výroby a splňují všechny potřebné certifikáty. Za jejich kvalitou si plně stojíme a proto Vám na ně nabízíme doživotní záruku a navíc i garanci proti poškození tiskárny. Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% -35%), pojištění odpovědnosti a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Náplně s označením ECONOMY jsou nejlevnější variantou, kterou doporučujeme použít jen pro tisk textů a ne reprezentačních materiálů. Na tyto náplně neposkytujeme doživotní záruku, ani garanci proti poškození tiskárny.

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, DPD, Uloženka a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Uloženka nebo GLS. Navíc, pokud se zaregistrujete a nakoupíte nad 749 Kč, máte od nás dopravu ZDARMA!

V čem je rozdíl, když je název produktů stejný?

Některé originální náplně prodáváme ve více variantách, které se liší pouze obalem. Například náplň HP 650 prodáváme v klasickém papírovém obalu a rovněž v plastovém obalu označovaném jako "blistr". Samotná náplň je úplně stejná.

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku), dopravu ZDARMA nad 749 a další výhody.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.
Zuzka Rádce pro výběr
Chci se zeptat