BROTHER LC-900 (LC900C) - Cartridge TonerPartner PREMIUM, cyan (azurová)

(ilustrační foto)

VYROBENO V ČESKU
BROTHER LC-900 (LC900C) - Cartridge TonerPartner PREMIUM, cyan (azurová)
BROTHER LC-900 (LC900C) - Cartridge TonerPartner PREMIUM, cyan (azurová)

Obj. číslo

20100005

OEM

LC900C

Objem
19ml
Cena za jednotku
2,42 Kč / ml
Výrobce
TonerPartner
Záruka
doživotní
Věrnostní body
23

Hodnocení

12345
Skladem > 10 ks, zítra u Vás

46 Kč

38 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 46 Kč

Ušetříte až 80 % nákladů

TonerPartner tonery jsou levnější

Bez ztráty kvality tisku

Při tisku nepoznáte rozdíl

Záruka funkčnosti

Pojištění případné škody na tiskárně

Certifikovaná výroba v ČR

Kvalita dle evropských standardů

Parametry

  • Barva: Azurová
  • Objem: 19ml
  • Cena za jednotku: 2,42 Kč / ml
  • Výrobce: TonerPartner
  • Záruka: doživotní
  • Věrnostní body: 23
Určeno pro tiskárny
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Certifikát pojištění odpovědnosti
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

TonerPartner cartridge (inkoust) BROTHER LC-900 (LC900C). Barva: Azurová. Kapacita: 19ml.

Na prémiový cartridge BROTHER LC-900 (LC900C) naší značky TonerPartner vám poskytujeme doživotní záruku. V případě jakékoliv mechanické závady vám okamžitě odešleme novou náplň. Kdyby vám náš inkoust náhodou poškodil tiskárnu, vezmeme to na sebe a vaši tiskárnu opravíme na naše náklady. Nákupem náplně BROTHER LC-900 (LC900C) získáte 23 věrnostních bodů, které můžete využít jako slevu při dalším nákupu.

Potřebujete se poradit ohledně náplně BROTHER LC-900 (LC900C)? Podívejte se na nejčastěji kladené otázky nebo nám napište přímo na chat – odkaz naleznete pod výpisem dotazů. Nakupte u nás z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře, bez nutnosti navštívit kamennou prodejnu.

+ Dárek
- 3%
BROTHER LC-900 (LC900BK) - Cartridge TonerPartner PREMIUM, black (černá)
Pro které tiskárny je produkt vhodný?
Černá25ml 1,88 Kč / ml TonerPartner Skladem

48 Kč

47 Kč
39 Kč bez DPH
Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 49 Kč
+ Dárek
BROTHER LC-900 (LC900M) - Cartridge TonerPartner PREMIUM, magenta (purpurová)
Pro které tiskárny je produkt vhodný?
Purpurová19ml 2,42 Kč / ml TonerPartner Skladem
46 Kč
38 Kč bez DPH
Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 46 Kč
+ Dárek
BROTHER LC-900 (LC900Y) - Cartridge TonerPartner PREMIUM, yellow (žlutá)
Pro které tiskárny je produkt vhodný?
Žlutá19ml 2,42 Kč / ml TonerPartner Skladem
46 Kč
38 Kč bez DPH
Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 46 Kč
+ Dárek
- 3%
MultiPack BROTHER LC-900  + 20ks fotopapíru zdarma (LC900BK,  LC900C,  LC900M,  LC900Y) - Cartridge TonerPartner PREMIUM, black + color (černá + barevná)
Pro které tiskárny je produkt vhodný?
Černá + barevná1x25ml/3x19ml 2,23 Kč / ml TonerPartner Skladem

189 Kč

183 Kč
151 Kč bez DPH
Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 185 Kč

Recenze produktu BROTHER LC-900 (LC900C) - Cartridge TonerPartner PREMIUM, cyan (azurová)

Tyto recenze napsali zákazníci, kteří si tento produkt zakoupili přes TonerPartner.cz nebo přes Heureka.cz

Ověřený zákazník (24. 4. 2020) 12345

Klady: je funkční

Recenze obchodu TonerPartner.cz

Ověřený zákazník (22. 3. 2023) 12345

Klady: Dobrá komunikace, velice rychlé dodání

Ověřený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Klady: Rychlá dodávka

Ověřený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Klady: Nákup z pohodlí domova

Ověřený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Klady: Široký výběr zboží

Ověřený zákazník (21. 3. 2023) 12345

rychlé dodání kvalitního zboží

Ověřený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Klady: nákup proběhl rychle a bez problémů

Ověřený zákazník (21. 3. 2023) 12345

rychlá komunikace, rychlé dodání

Ověřený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Zboží jsem obdrýel obratem.

Ověřený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Klady: Rychlost
Slušná cena
Velký výběr

Ověřený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Klady: Vždy rychle a bez problémů

Poradna

Nejčastější dotazy

Co když mi náplň nebude sedět do tiskárny?

Náplň nám můžete vrátit do 30 dní a my Vám odešleme správnou. Pokud náhodou máme chybu na stránkách a při náplni jsme uvedli nesprávnou tiskárnu, takovou náplň Vám samozřejmě vyměníme i po 30 dnech. Občas se stává, že zákazníci zapomenou odstranit ochranné prvky na náplních - pokud Vám náplň nepasuje do tiskárny, zkontrolujte, zda jste odstranili ochranné oranžové, žluté, nebo jinak barevné plastové prvky, které slouží k ochraně optického válce před poškozením. Dále se na náplni mohou vyskytovat papírové ochranné prvky a tzv. seal, který brání vysypání toneru.

Jak poznám originální a kompatibilní náplně?

Originální náplně prodáváme pod jejich vlastními značkami (HP, Canon, Epson, Brother a další). Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% -35%) a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Pod naší značkou TonerPartner PREMIUM prodáváme certifikované kompatibilní náplně, s nimiž ušetříte 80% ceny! Na tyto náplně poskytujeme doživotní záruku a garanci proti poškození tiskárny. Nejlevnější variantou jsou ECONOMY náplně, na které však neposkytujeme doživotní záruku ani garanci proti poškození tiskárny.

Jaký je rozdíl mezi TonerPartner PREMIUM, Economy a Xerox?

Náplně TonerPartner PREMIUM jsou náplně naší vlastní výroby a splňují všechny potřebné certifikáty. Za jejich kvalitou si plně stojíme a proto Vám na ně nabízíme doživotní záruku a navíc i garanci proti poškození tiskárny. Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% -35%), pojištění odpovědnosti a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Náplně s označením ECONOMY jsou nejlevnější variantou, kterou doporučujeme použít jen pro tisk textů a ne reprezentačních materiálů. Na tyto náplně neposkytujeme doživotní záruku, ani garanci proti poškození tiskárny.

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.