BROTHER TN-241 (TN241BK) - Toner TonerPartner PREMIUM, black (černý)
394 Kč
378 Kč
313 Kč bez DPH
Proč zvolit TonerPartner Premium náplně
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TonerPartner toner BROTHER TN-241 (TN241BK). Barva: Černá. Kapacita: 2500 stran.
Na tento prémiový toner naší značky TonerPartner vám poskytujeme doživotní záruku. V případě jakékoliv mechanické závady vám okamžitě odešleme nový toner. Kdyby vám náš toner náhodou poškodil tiskárnu, vezmeme to na sebe a vaši tiskárnu opravíme na naše náklady. Nákupem toneru BROTHER TN-241 (TN241BK) získáte 189 věrnostních bodů, které můžete využít jako slevu při dalším nákupu.
Potřebujete se poradit ohledně toneru BROTHER TN-241 (TN241BK)? Podívejte se na nejčastěji kladené otázky nebo nám napište přímo na chat – odkaz naleznete pod výpisem dotazů. Nakupte u nás z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře, bez nutnosti navštívit kamennou prodejnu.
Produkt BROTHER TN-241 (TN241BK) - Toner TonerPartner PREMIUM, black (černý) je určen do následujících tiskáren, podobně jako:
Tonery BROTHER DCP-9015CDW
Tonery BROTHER DCP-9020CDW
Tonery BROTHER HL-3140CW
Tonery BROTHER HL-3150CDN
Tonery BROTHER HL-3150CDW
Tonery BROTHER HL-3170CDW
Tonery BROTHER HL-3170CW
Tonery BROTHER MFC-9130CW
Tonery BROTHER MFC-9140CDN
Tonery BROTHER MFC-9330CDW
Tonery BROTHER MFC-9335CDW
Tonery BROTHER MFC-9340CDW
Měníme balení. Kvalita zůstává.
Pokud jste věrným zákazníkem našich TonerPartner PREMIUM náplní do tiskáren, příjemnou změnou překvapíme i vás. Jednou z největších novinek bude totiž změna balení našich tonerů a cartridgí. Z našeho skladu do vašich ruk přijdou v kvalitnějším, přehlednějším a modernějším balení. Protože stále doprodáváme náplně i v krabicích s předešlým designem, mohou Vám přijít původní bílé krabice s naším starým logem a designem.
Na obsahu, kvalitě a ceně našich produktů se však nic nemění. Stále jsme to my, jen v novém kabátu.
Plusy a mínusy náplně TonerPartner PREMIUM oproti originálu
- doživotní záruka
- garance proti poškození tiskárny
- výrazně nižší cena za vytištěnou stranu
- kvalita tisku shodná s originálem
- přibližně 3% pravděpodobnost, že tiskárna nepříjme tuto náplň (v takovém případě Vám vrátíme peníze)
- není vhodný pro tisk fotografií a reklamních materiálů
Mohlo by Vás zajímat
Porovnání nákladů na tisk
Náklad na jednu stranu je u kompatibilní náplně výrazně nižší, než u originálu.
Toner TonerPartner TN241BK
Značka BROTHER
Tiskárny a šicí stroje - máte pocit, že to k sobě moc nejde? Pak se seznamte s příběhem společnosti Brother, který začal v malé opravně v roce 1908. Touha po dokonalém šicím stroji, který by předčil své konkurenty, vedla postupně přes výrobu náhradních dílů až do roku 1928, kdy spatřil světlo světa první šicí stroj Brother.
Od představení prvního takového stroje uplynulo více než 90 let, během nichž se zaměření společnosti změnilo, ale vášeň pro inovace a kvalitu zůstala. Proto výběr originálních tonerů a kazet této značky nebude chybným krokem. Vychutnejte si nepřekonatelné detaily a nádherně živé barvy, jejichž sytost zůstane stejně trvalá jako značka uživatele.
TIP
Snad každý uživatet tiskárny se jednou za čas střetne s chybovým hlášením, na které nemusí být jednoduché najít řešení. Připravili jsme si pro vás seznam nejčastějších problémů spojených s laserovou tiskárnou a tonery, a připojili jsme i konkrétní rady jak se s nimi co nejefektivněji popasovat.
Porovnání kvality tisku
Laserové tiskárny mají celou řadu pozitiv, ale bohužel taktéž několik vcelku nepříjemných negativ. Počítat u nich totiž musíte jednak s tím, že se nejedná o tiskárny vhodné pro tisk fotografií, ale taky s tím, že náplně do nich neboli tonery vychází v porovnání s inkoustovými cartridgemi velmi draze - tedy minimálně v případě koupě originálních tonerů.
Na trhu však v poslední době čím dál tím více vykukují alternativní nebo chcete-li kompatibilní tonery z dílny výrobců třetích stran, které lákají na vynikající tiskové vlastnosti v kombinaci s podstatně příznivější cenou oproti originálům. Jsou ale tato tvrzení pravdivá? Právě tato věc velmi zajímala i mě a proto jsem se ji rozhodl důkladně otestovat a tím jak sobě, tak i vám odpovědět na snad všechny otázky, které mohou přijít při přemýšlení nad koupí kompatibilních tonerů na mysl. Má tedy smysl je před koupí originálních tonerů upřednostnit?
Parametry
Recenze produktu BROTHER TN-241 (TN241BK) - Toner TonerPartner PREMIUM, black (černý)
Tyto recenze napsali zákazníci, kteří si tento produkt zakoupili přes TonerPartner.cz nebo přes Heureka.cz
kvalitní tonery, dobrá cena
Poradna
Nejčastější dotazy
Co když mi náplň nebude sedět do tiskárny?
Náplň nám můžete vrátit do 30 dní a my Vám odešleme správnou. Pokud náhodou máme chybu na stránkách a při náplni jsme uvedli nesprávnou tiskárnu, takovou náplň Vám samozřejmě vyměníme i po 30 dnech. Občas se stává, že zákazníci zapomenou odstranit ochranné prvky na náplních - pokud Vám náplň nepasuje do tiskárny, zkontrolujte, zda jste odstranili ochranné oranžové, žluté, nebo jinak barevné plastové prvky, které slouží k ochraně optického válce před poškozením. Dále se na náplni mohou vyskytovat papírové ochranné prvky a tzv. seal, který brání vysypání toneru.
Jak poznám originální a kompatibilní náplně?
Originální náplně prodáváme pod jejich vlastními značkami (HP, Canon, Epson, Brother a další). Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% až -35%) a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Pod naší značkou TonerPartner PREMIUM prodáváme certifikované kompatibilní náplně, s nimiž ušetříte až 80% ceny! Na tyto náplně poskytujeme doživotní záruku a garanci proti poškození tiskárny. Nejlevnější variantou jsou ECONOMY náplně, na které však neposkytujeme doživotní záruku ani garanci proti poškození tiskárny.
Jaký je rozdíl mezi TonerPartner PREMIUM, Economy a Xerox?
Náplně TonerPartner PREMIUM jsou náplně naší vlastní výroby a splňují všechny potřebné certifikáty. Za jejich kvalitou si plně stojíme a proto Vám na ně nabízíme doživotní záruku a navíc i garanci proti poškození tiskárny. Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% až -35%), pojištění odpovědnosti a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Náplně s označením ECONOMY jsou nejlevnější variantou, kterou doporučujeme použít jen pro tisk textů a ne reprezentačních materiálů. Na tyto náplně neposkytujeme doživotní záruku, ani garanci proti poškození tiskárny.
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.