EVOLVEO bezdrátový kamerový systém Detective BT4 SMART
3 790 Kč
3 595 Kč
2 971 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EVOLVEO Detective BT4 SMART: Bezdrátový kamerový systém pro vaše bezpečí
Vaše bezpečí je naší prioritou. EVOLVEO Detective BT4 SMART je moderní bezdrátový kamerový systém, ideální pro zabezpečení vašeho domova či bytu.
Technická specifikace
- Použití: vnější; vnitřní
- Napájení: bateriové
- Max. rozlišení: 1920 × 1080
- Typ záznamu: interní paměť
- Zorný úhel: 84°
- Vestavěný mikrofon: ANO
- Wi-Fi: ANO
- Připojení: Wi-Fi
- Kompatibilní operační systémy: Android; iOS
- Noční vidění: ANO
- Pohybový senzor: ANO
- IP ochrana: IP66
- Aplikace v češtině: ANO
- Amazon Alexa: ANO
- Google Home: ANO
- Vlastní systém: ANO
- Tuya: ANO
Obsah balení
Homebase 32GB, 2x Kamera s PIR a 5000mAh akumulátorem, 2x Držák kamery, UTP Kabel, 1x USB-C kabel pro nabíjení kamer, Adaptér, 2x Sada hmoždinek a šroubů, 2x Samolepka pro snadné navrtání otvorů pro uchycení.
Další vlastnosti
Systém je postavený na vlastní bezdrátové technologii v pásmu 2,4Ghz, které slouží pro zabezpečený a stabilní přenos obrazu v kvalitě FHD 1080p.
Vzdálenost jednotlivých kamer od základy „HomeBase“ může být až 100m v závislosti na zástavbě a překážkách. Veškerá data se ukládají na 32GB úložiště přímo v „HomeBase“, kde máte data v bezpečí uchována.
Každá kamera je vybavena dvěma Li-Ion akumulátory o celkové kapacitě 5000 mAh, která vám poslouží pro dlouhou výdrž na jednou nabití.
Po rozeznání pohybu zachytí kamera záznam, který se uloží na vnitřní úložiště HomeBase.
Rozměry výrobku
Hmotnost: 1.542 kg
Výška: 24.50 cm
Šířka: 21.50 cm
Hloubka: 12.50 cm
Záruční doba: 24 měsíců
EAN: 8595683202909
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.