Canon PG-545 (8287B001) - cartridge, black (černá)

- 7%

ilustrační foto

Canon PG-545 (8287B001) - cartridge, black (černá)
Obj. číslo
1ICAPG545XXBG
OEM
8287B001
Barva
Černá
Objem
8ml
Cena za jednotku
47,98 Kč / ml
Výrobce
Záruka
24 měsíců
Věrnostní body
19
121 hodnocení
Pro které tiskárny je produkt vhodný?
Skladem 5 ks, do 3-4 pracovních dnů

414 Kč

384 Kč

317 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 366 Kč
Skladem 5 ks, do 3-4 pracovních dnů

384 Kč

414 Kč

317 Kč bez DPH

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Cartridge (inkoust) Canon PG-545 (8287B001). Barva: Černá. Kapacita: 8ml.

Na tento cartridge vám poskytujeme záruku: 24 měsíců. Nákupem náplně Canon PG-545 (8287B001) získáte 19 věrnostních bodů, které můžete využít jako slevu při dalším nákupu.

Potřebujete se poradit ohledně toneru Canon PG-545 (8287B001)? Podívejte se na nejčastěji kladené otázky nebo nám napište přímo na chat – odkaz naleznete pod výpisem dotazů. Nakupte u nás z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře, bez nutnosti navštívit kamennou prodejnu.

Produkt Canon PG-545 (8287B001) - cartridge, black (černá) je určen do těchto tiskáren

CANON PIXMA IP2800
CANON PIXMA IP2850
CANON PIXMA IP2855
CANON PIXMA MG2400
CANON PIXMA MG2450
CANON PIXMA MG2455
CANON PIXMA MG2550
CANON PIXMA MG2550S
CANON PIXMA MG2555
CANON PIXMA MG2555S
CANON PIXMA MG2900
CANON PIXMA MG2950
CANON PIXMA MG2950S
CANON PIXMA MG2955
CANON PIXMA MG3050
CANON PIXMA MG3051
CANON PIXMA MG3052
CANON PIXMA MG3053
CANON PIXMA MX494
CANON PIXMA MX495
CANON PIXMA TR4551
CANON PIXMA TS205
CANON PIXMA TS305
CANON PIXMA TS3150
CANON PIXMA TS3151
CANON PIXMA TS3350
CANON PIXMA TS3351
CANON PIXMA TS3352
CANON PIXMA TS3451
CANON TS3100

Recenze produktu Canon PG-545 (8287B001) - cartridge, black (černá)

Tyto recenze napsali zákazníci, kteří si tento produkt zakoupili přes TonerPartner.cz nebo přes Heureka.cz

Ověřený zákazník 12345 Užitečné Neužitečné

Nové nepoužité.

Ověřený zákazník 12345 Užitečné Neužitečné

Spolehlivé

vyšší cena

Ověřený zákazník 12345 Užitečné Neužitečné

Rychlé dodání

Ověřený zákazník 12345 Užitečné Neužitečné

vše v pořádku

Ověřený zákazník 12345 Užitečné Neužitečné

je potřeba

Ověřený zákazník 12345 Užitečné Neužitečné

spokojenost

Ověřený zákazník 12345 Užitečné Neužitečné

prostě normální nápln do tiskárny

Ověřený zákazník 12345 Užitečné Neužitečné

Bez slovního hodnocení

Poradna

Nejčastější dotazy

Co když mi náplň nebude sedět do tiskárny?

Náplň nám můžete vrátit do 30 dní a my Vám odešleme správnou. Pokud náhodou máme chybu na stránkách a při náplni jsme uvedli nesprávnou tiskárnu, takovou náplň Vám samozřejmě vyměníme i po 30 dnech. Občas se stává, že zákazníci zapomenou odstranit ochranné prvky na náplních - pokud Vám náplň nepasuje do tiskárny, zkontrolujte, zda jste odstranili ochranné oranžové, žluté, nebo jinak barevné plastové prvky, které slouží k ochraně optického válce před poškozením. Dále se na náplni mohou vyskytovat papírové ochranné prvky a tzv. seal, který brání vysypání toneru.

Jak poznám originální a kompatibilní náplně?

Originální náplně prodáváme pod jejich vlastními značkami (HP, Canon, Epson, Brother a další). Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% až -35%) a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Pod naší značkou TonerPartner PREMIUM prodáváme certifikované kompatibilní náplně, s nimiž ušetříte až 80% ceny! Na tyto náplně poskytujeme doživotní záruku a garanci proti poškození tiskárny. Nejlevnější variantou jsou ECONOMY náplně, na které však neposkytujeme doživotní záruku ani garanci proti poškození tiskárny.

Jaký je rozdíl mezi TonerPartner PREMIUM, Economy a Xerox?

Náplně TonerPartner PREMIUM jsou náplně naší vlastní výroby a splňují všechny potřebné certifikáty. Za jejich kvalitou si plně stojíme a proto Vám na ně nabízíme doživotní záruku a navíc i garanci proti poškození tiskárny. Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% až -35%), pojištění odpovědnosti a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Náplně s označením ECONOMY jsou nejlevnější variantou, kterou doporučujeme použít jen pro tisk textů a ne reprezentačních materiálů. Na tyto náplně neposkytujeme doživotní záruku, ani garanci proti poškození tiskárny.

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

V čem je rozdíl, když je název produktů stejný?

Některé originální náplně prodáváme ve více variantách, které se liší pouze obalem. Například náplň HP 650 prodáváme v klasickém papírovém obalu a rovněž v plastovém obalu označovaném jako "blistr". Samotná náplň je úplně stejná.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 27230 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 63000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

92% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.