CANON CRG711 (1659B002) - Toner Economy, cyan (azurový)

SLEVA
- 4%
TÝDNE

ilustrační foto

CANON CRG711 (1659B002) - Toner Economy, cyan (azurový)
Pro které tiskárny je produkt vhodný?
Obj. číslo
20200297
OEM
1659B002
Výrobce
Economy
Barva: Azurová
Kapacita: 6000 stran
Cena za jednotku: 0,11 Kč / strana
Záruka: 24 měsíců
Věrnostní body: 191
1 hodnocení
Pro které tiskárny je produkt vhodný?
Skladem > 10 ks, zítra u Vás

637 Kč

527 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 637 Kč
Skladem > 10 ks, zítra u Vás

637 Kč

527 Kč bez DPH

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Economy toner CANON CRG711 (1659B002). Barva: Azurová. Kapacita: 6000 stran.

Naše modelová řada tonerů ECONOMY představuje nejlevnější variantu tonerů, kterou na našem e-shopu nabízíme. Je vhodný na tisk textů, při kterých nepotřebujete mít 100% jistotu kvality tisku.

V případě jakékoliv mechanické závady vám okamžitě odešleme nový toner. Nákupem toneru CANON CRG711 (1659B002) získáte 191 věrnostních bodů, které můžete využít jako slevu při dalším nákupu.

Potřebujete se poradit ohledně toneru CANON CRG711 (1659B002)? Podívejte se na nejčastěji kladené otázky nebo nám napište přímo na chat – odkaz naleznete pod výpisem dotazů. Nakupte u nás z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře, bez nutnosti navštívit kamennou prodejnu.

Produkt CANON CRG711 (1659B002) - Toner Economy, cyan (azurový) je určen do těchto tiskáren

CANON I-SENSYS MF8450
CANON I-SENSYS MF9130
CANON I-SENSYS MF9170
CANON I-SENSYS MF9220CDN
CANON I-SENSYS MF9280CDN
CANON I-SENSYS LBP5300
CANON I-SENSYS LBP5360

Poradna

Nejčastější dotazy

Co když mi náplň nebude sedět do tiskárny?

Náplň nám můžete vrátit do 30 dní a my Vám odešleme správnou. Pokud náhodou máme chybu na stránkách a při náplni jsme uvedli nesprávnou tiskárnu, takovou náplň Vám samozřejmě vyměníme i po 30 dnech. Občas se stává, že zákazníci zapomenou odstranit ochranné prvky na náplních - pokud Vám náplň nepasuje do tiskárny, zkontrolujte, zda jste odstranili ochranné oranžové, žluté, nebo jinak barevné plastové prvky, které slouží k ochraně optického válce před poškozením. Dále se na náplni mohou vyskytovat papírové ochranné prvky a tzv. seal, který brání vysypání toneru.

Jak poznám originální a kompatibilní náplně?

Originální náplně prodáváme pod jejich vlastními značkami (HP, Canon, Epson, Brother a další). Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% až -35%) a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Pod naší značkou TonerPartner PREMIUM prodáváme certifikované kompatibilní náplně, s nimiž ušetříte až 80% ceny! Na tyto náplně poskytujeme doživotní záruku a garanci proti poškození tiskárny. Nejlevnější variantou jsou ECONOMY náplně, na které však neposkytujeme doživotní záruku ani garanci proti poškození tiskárny.

Jaký je rozdíl mezi TonerPartner PREMIUM, Economy a Xerox?

Náplně TonerPartner PREMIUM jsou náplně naší vlastní výroby a splňují všechny potřebné certifikáty. Za jejich kvalitou si plně stojíme a proto Vám na ně nabízíme doživotní záruku a navíc i garanci proti poškození tiskárny. Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% až -35%), pojištění odpovědnosti a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Náplně s označením ECONOMY jsou nejlevnější variantou, kterou doporučujeme použít jen pro tisk textů a ne reprezentačních materiálů. Na tyto náplně neposkytujeme doživotní záruku, ani garanci proti poškození tiskárny.

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 27823 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 61000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

93% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.