BROTHER tiskárna štítků TD-2130N USB, RS232, LAN, WIFI(300 dpi, max šířka štítků 63 mm) –možno použít OEM spotř materiál
9 289 Kč
7 078 Kč
5 850 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
možnost použít TERMO PAPÍR JINÝCH VÝROBCŮ, PŘÍMÝ TERMOTISK
TD-2130N Profesionální Síťová Tiskárna Čárových Kódů
TD-2130N patří mezi nejkompaktnější a nejrychlejší termální tiskárny 56 mm širokých štítku. Ideální pro použití v jakémkoliv pracovním prostředí. Nabízí rozlišení tisku 300 dpi a rychlost 150 mm/s, je vhodná pro tisk cenovek, označení produktů, účtenek a nejrůznějších etiket.
Díky své inovativní konstrukci pojme různé velikosti médií. K dispozici jsou ovladače pro Windows Server 2012 / 2008R2 / 2008/2003 a Windows 8/7 / XP a SDK pro iOS, Android a Windows Mobile, které Vám pomůžou při integraci do stávajících firemních řešení.
Vlastnosti a specifikace
Obecné
Maximální šířka štítku (mm) 62
Kancelář Průmyslové
Tlačítka Napájení, Podávání
Kapacita paměti 6 MB
Možnosti připojení
Sériový port RS232C
USB rozhraní USB 2.0 (mini-B)
Rozhraní drátové sítě 10/100BASE-TX
Rozhraní bezdrátové sítě Wi-Fi IEEE802.11 b/g/n
Rozměry a hmotnost
Rozměry 110 mm (Š) x 215 mm (H) x 172 mm (V)
Hmotnost zařízení 1,34 kg
V balení
Napájecí adaptér ano
Software 1
DVD-ROM CD ROM
USB kabel ano
Příručka uživatele ano
Stručný návod k obsluze ano
Síť
Bezdrátová síť Wi-Fi Wi-Fi IEEE802.11 b/g/n
Zabezpečení bezdrátové sítě Infrastructure Mode/Adhoc Mode
Operační systémy a programy
Windows Windows 7, Windows 8, Windows Vista, Windows XP
Tisk
Maximální délka tisku 1000 mm
Maximální šířka tisku 56 mm
Rozlišení (dpi) 300 x 300
Standardní rychlost tisku 152.4 mm za sekundu
Podporované příkazy P-touch Template 2.0 (včetně emulace ZPLII), Raster, ESC/P
Další funkce
SDK (Software Development Kit) ano
Spotřební materiál a příslušenství
Volitelné příslušenství Nabíjecí baterie (PA-BT-4000LI), Akumulátorová základna (PA-BB-001), Dotykový panel s displejem (PA-TDU-001), Oddělovač štítků (PA-LP-001), Bluetooth rozhraní (PA-BI-001), Wi-Fi rozhraní (PA-WI-001), Sériový adaptér (PA-SCA-001)
Záruka
Záruční doba 2 roky
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.