Epson ColorWorks C6500Ae
105 884 Kč
103 344 Kč
85 408 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
COLORWORKS CW-C6500AE (Tiskárna pro tisk štítků na míru) Tato 8palcová barevná tiskárna štítků (s automatickým ořezávačem) umožňuje flexibilní tisk barevných štítků na míru s podporou široké škály velikostí. Rozšířená záruka 24 měsíců po registraci: www.epson.cz/zaruka ZÁKLADNÍ FUNKCE *Flexibilita médií: Rozšířená podpora médií. Šířky štítků od 25,4 do 215.9 mm *Kompaktnost: Jednoduché a nenápadné provedení s obsluhou z předního panelu *Automatický ořezávač: Pro chemický, potravinářský a nápojový průmysl, zahradnictví a logistiku – primární a sekundární značení *Vzdálená správa: Vzdálená konfigurace, údržba a monitorování *Úspora prostředků: Není třeba skladovat předtištěné štítky. Plnobarevný tisk na prázdné štítky SPECIFIKACE Technologie *Barvy: Černá, Azurová, Žlutá, Purpurová *Inkoustová technologie: Ultrachrome® DL *Kategorie: Průmyslová barevná tiskárna štítků Tisk *Rychlost tisku: Max. 85 mm/s pro 300 x 600 dpi ( šířka tisku 212 mm) *Rozlišení tisku: 300 x 600 dpi, 600 x 600 dpi, 600 x 1.200 dpi, 1.200 x 1.200 dpi, Max. 1.200 x 1.200 dpi *Šířka tisku: max. 212 mm Podporovaná média *Formáty: Role (vnější průměr 4\"), Role (vnější průměr 6\") *Typ: Nekonečný štítek, Nekonečný papír, Vyřezávané štítky, Papír s černými značkami, Štítek s černými značkami Obecné informace *Rozhraní: Ethernetové rozhraní (100 Base-TX / 10 Base-T), USB 2.0 typu B, USB 2.0 typu A *Automatický ořezávač: Ano součástí dodávky *Zdroj napájení: AC adapter, C1 *Napájecí napětí: 100 ~ 240 V, 50 ~ 60 Hz *Rozměry výrobku: 444? x 515 x 326 mm (šířka x hloubka x výška) *Hmotnost výrobku: 55 kg OBSAH BALENÍ *Síťový adaptér *Ovladače a pomocné programy (CD) *Samostatné inkoustové kazety *Hlavní zařízení *Maintenance box *Papírové role *Návod k použitíParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.