BROTHER tiskárna štítků PT-D460BTVP, 18mm pásky, USB, kufřík, velký grafický displej
2 490 Kč
2 271 Kč
1 877 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BROTHER tiskárna šítků PT-D460BTVP
EAN: 4977766823630
Profesionální tiskárna štítků Brother PT-D460BTVP je ideální pro vaše pracoviště. Je kompaktní, snadno ovladatelná a disponuje Bluetooth rozhraním. Tiskne zřetelné a laminované štítky, které jsou vhodné pro domácnosti i malé a velké kanceláře.
Uživatelské vlastnosti
- Vytváření štítků pomocí zabudované klávesnice nebo aplikace iPrint&Label
- Připojení k PC nebo smartphonu přes USB
- Možnost uložení až 70 štítků pro rychlý opakovaný tisk
- Tisk na pásky široké až 18 mm
Obsah balení
Tiskárna je dodávána s kazetou s páskou, AC adaptérem, přenosným kufríkem a USB kabelem.
Samostatné použití
Model PT-D410 je snadno ovladatelný díky zabudované klávesnici QWERTY a velkému grafickému displeji s funkcí náhledu tisku.
Rozšířené možnosti tvorby štítků
PT-D460BT je vhodná k samostatnému použití i práci s PC či smartphonem. Aplikace iPrint&Label a editor P-touch nabízí rozšířené funkce úpravy štítků, jako jsou speciální předdefinované šablony, personalizované štítky a možnost vložení vlastních log, symbolů, čárových kódů a mnoho dalšího.
Specifikace
Všeobecné
- Hmotnost: 0,77 kg
- Rozměry: 187 mm x 178 mm x 72 mm
- Jazyková lokalizace: 20 jazyků
Tlač
- Maximální rozlišení: 180 dpi
- Maximální rýchlost tlače: 30 mm/s
- Podporované šírky pásek: 3,5; 6; 9; 12; 18 mm
Displej
- Rozměry LCD: 60 mm x 26 mm
- Specifikace LCD: Grafický (320 x 120 bodů)
- Náhled tisku: Reálný
Napájanie
- Batérie: AA x 6 ks (LR6 / Ni-MH x 6 ks) - nejsou součástí balení
- Automatické vypnutí: AC Adaptér (OFF / 1h / 2h / 4h / 8h), AA batérie (5 min / 10 min / 30 min)
Rozhranie
- Pripojenie k PC: Áno
- Rozhranie: USB, Bluetooth
- Bluetooth: Áno (5.0)
Kompatibilita s OS
- Windows OS: Win 8.1 / 10 / 11
- Mac OS: Mac OS 10.15, 11, 12
- iOS: 14, 15
- Android: 8, 9, 10, 11, 12
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.