BROTHER tiskárna štítků PT-D210 - 12mm, pásky TZe - popisovač
1 008 Kč
953 Kč
788 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BROTHER PT-D210 - tiskárna štítků
EAN: 4977766757362
Typ: Mobilní tiskárna čiarových kódov
Technologie tlače: Termo prenos
Rozlíšenie: 180 dpi
Přehled funkcí
Vytvářejte klasické i dekorativní štítky snadno a rychle.
Štítky jsou vysoce odolné a skvělé pro popis kabelů, zásuvek, složek a dalšího.
Využijte 27 vestavěných šablon pro vytváření stylových štítek.
Grafický displej pro 15 znaků pro snadnou editaci štítků.
Vysoká rychlost tisku 20 mm/sek.
Odolné štítky, snadné odlepení
Laminované kazety s páskou Brother TZe jsou k dispozici v mnoha barvách a šířkách.
Štítky jsou navrženy tak, aby vydržely extrémní teploty, sluneční záření i zvýšenou vlhkost.
Odolné také proti otěru a působení chemikálií.
Balení obsahuje
- Tiskárnu štítků PT-D210
- Bílou kazetu s páskou s černým potiskem
Potřebujete 6 mikrotužkových baterií nebo síťový adaptér (volitelné příslušenství).
Specifikace
- Použití: kancelář
- Maximální šířka pásky: 12 mm
- Automatické vypnutí: Ano
- Typ odstřihu: plná
- Displej: jednořádkový LCD displej, 1 x 15 znaků
- Typ klávesnice: QWERTZ
- Jazyky: angličtina, němčina, francouzština, španělština, portugalština, italština, holandština, dánština, norština, švédština, finština, maďarština, čeština, polština, rumunština, slovinština, slovenština, chorvatština, turečtina, brazilština
- Umístění paměti: 30
- Technologie: termotransferová
- Nastavení jednotek: mm / palce
- Napájení: alkalické baterie 6 x AAA nebo volitelný napájecí adaptér
Záruka
3 roky záruka po bezplatné registraci na webu Brother.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.