BROTHER tiskárna štítků PT-D450VP - 18mm, pásky TZe USB s kufrem profesionální s velkým podsvíceným displejem

ilustrační foto

BROTHER tiskárna štítků PT-D450VP - 18mm, pásky TZe USB s kufrem profesionální s velkým podsvíceným displejem
BROTHER tiskárna štítků PT-D450VP - 18mm, pásky TZe USB s kufrem profesionální s velkým podsvíceným displejem
Obj. číslo
3386955
OEM
PTD450VPYJ1
Výrobce
Brother
Věrnostní body: 114
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Vlastnosti a specifikace

Obecné

Typ přístroje stolní
Maximální šířka pásky 18 mm
Typ použití kancelář
Alkalické baterie 6ks AA (LR03, HR03)
Automatické vypnutí ano
Typ odstřihu auto
Displej podsvícené LCD
Velikost displeje 16 znaků x 3 řádky
Barva pláště Černá
Provedení stolní
Typ klávesnice QWERTY
Jazyky Angličtina, Němčina, Francouština, Španělština, Portugalština, Italština, Holandština, Dánština, Norština,Švédština, Finština, Maďarština, Čeština, Polština, Rumunština, Slovinština, Slovenština, Chorvatština, Turečtina, Brazilština
Počet míst v paměti 50
Počet kláves 65
Technologie termotransferová
Nastavení jednotek (mm/palce) ano

Spotřební materiál

Šířka 3,5, 6, 9, 12, 18 mm
Typ TZe Páska

Rozměry a hmotnost

Rozměry 188 (Š) x 177 (V) x 72 (H) mm
Hmotnost zařízení 740g g

V balení

Napájecí adaptér ano
Kabel k napájecímu adaptéru ano
Kazety s páskou 18 mm bílá páska s černým potiskem (4m)
USB kabel ano
Příručka uživatele ano
Záruční list ano

Design štítku

Fonty 14
Rámečky 99
Formát řádku ano
Symboly 617
Zarovnání textu na střed, do bloku, doleva, doprava
Podtržení ano
Vertikální tisk ano

Předem nadefinovaná rozvržení štítků

Funkce označování kabelu ano

Program pro návrh štítků

Kopie I.00
Fonty Všechny instalované true type fonty
Rámečky 154
Orientace štítku horizontální, vertikální
Průvodce tvorbou štítků kabel
Jazyky Angličtina, Němčina, Francouština, Španělština, Portugalština, Italština, Holandština, Dánština, Norština,Švédština, Finština, Maďarština, Čeština, Polština, Rumunština, Slovinština, Slovenština, Chorvatština, Turečtina, Brazilština
Sekvenční číslování Ano
Detekce velikosti pásky ano
Zarovnání textu na střed, doleva, doprava

Spotřební materiál a příslušenství

Šířky pásky 3,5, 6, 9, 12, 18 mm

Záruka

Záruka 2 roky

Parametry

Druh zboží
Druh tiskárny čárových kódů
Rozlišení
Technologie tisku
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28895 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.