BROTHER tiskárna štítků PT-P710B - 24mm, pásky TZe, USB, BT, P-touch CUBE Plus - Tiskárna štítků
2 726 Kč
2 504 Kč
2 070 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BROTHER PT-P710BT - Tiskárna štítků
Vylepšete svou kancelář s touto stylovou, kompaktní tiskárnou štítků.
Klíčové vlastnosti
- Tisk odolných, barevných štítků až do šířky 24 mm
- Kompatibilita s počítači PC a Mac (pomocí USB) a smartphony / tablety (pomocí Bluetooth)
- Vestavěná dobíjecí lithium-iontová baterie - není potřeba alkalické baterie
- Nabíjí z libovolného dostupného USB portu nebo nabíječky USB
- Vytvořte štítky až do délky 500 mm
- Kompaktní design usnadňuje sdílení s dalšími kancelářskými uživateli
Technické specifikace
- Tisk na TZe pásky šířky 3,5, 6, 9, 12, 18, 24 mm
- Rozlišení tisku 180 x 360 dpi
- Maximální výška tisku 18 mm
- Rychlost tisku 20mm/s
- Délka štítku 25,4mm - 500mm
- Odstřih: Automatický
- Interní Li-ion akumulátor (3,6 V / 1,870 mAh)
- Rozhraní: USB 2.0 full-speed (typ B), Bluetooth
Podporované operační systémy
- Microsoft Windows 11®, Windows 10® (32/ 64 bitová verze), Windows 8® (32/ 64 bitová verze), Windows 7® (32/ 64 bitová verze)
- Macintosh Mac OS X 10.11-10.15, macOS 11, 12
- Android 4.4 nebo novější
Rozměry a hmotnost
Rozměry: 128(š) x 67(v) x 128(h) mm
Hmotnost: 0,67 kg
Dodávka obsahuje
- PT-P710BT tiskárnu
- TZE251 pásku (4m)
- Micro USB kabel pro přenos dat a dobíjení akumulátoru
- Li-ion akumulátor (integrovaný do tiskárny)
- Stručný návod k obsluze
Program pro návrh štítků P-touch Editor
Moderní DTP program pro grafický návrh štítků, česká lokalizace, rychlé a snadné vložení textu, čárového kódu a rámečku. Možnost připojení k databázi a automaticky vytisknout velké množství štítků - ideální pro velkosklady a logistiku. Široká řada protokolů pro čárové kódy.
Aplikace Brother iPrint & Label a P-touch Design & Print
Tyto aplikace jsou zdarma a připojují se k tiskárně štítků pomocí připojení Bluetooth v smartphonu nebo tabletu. Můžete tak jednoduše upravit štítky a před tiskem provést náhled.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.