Tiskárna samolepicích štítků Brother, TD-4550DNWB
14 860 Kč
13 420 Kč
11 091 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tiskárna samolepicích štítků Brother, TD-4520DNKompatibilita s Windows®
• Tisk z Windows PC přes rozhraní USB, drátovou LAN, Bluetooth nebo Wi-Fi
• Podpora driveru Seagull BarTender
• Podpora SAP integrace
Automatická konfigurace médií
• Funkce kalibrace médií – snadné nastavení pro zjištění informací o rozměrech média
• Funkce detekce média – detekce až 10 různých velikostí předkalibrovaných médií pro zamezení chyb
• Funkce výběru média – seznam výběru až 10 různých velikostí předkalibrovaných médií
• Informace o použití – čítač délky použitého média
LCD displej
• Monochromatický podsvícený LCD displej
• Intuitivní a jednoduché použití
Vysoká rychlost tisku
• Až 6 ips (152 mm. / sec.)
• Maximální délka tisku až 3 000 mm
Integrace s iOS® a Android aplikacemi
• Použití Brother SDK (požadován vývoj třetí stranou), více na www.brother.eu/developer
• Mobilní aplikace pro vzdálené nastavení (stažení z Google play store nebo iOS app store)
• Podpora AirPrint
Připojení přes rozhraní
• USB, USB Host a sériové rozhraní
• drátové síťové
• Bluetooth V4.2 s podporou MFi certified
• Bezdrátové síťové 802.11 a/b/g/n s podporou pásem 2,4 GHz a 5 GHz
Obsah balení
• napájecí AC adaptér
• USB kabel
• dokumentace
Technické údaje
• Metoda tisku: přímá tepelná
• Minimální délka tisku: kontinuálně: 6,4mm, separace: 17mm, odstřih: 20mm, odtrh: 18mm
• Maximální délka tisku: 3 000mm
• Minimální šířka média: 19mm
• Maximální šířka média: 118mm
• Maximální průměr role: 127mm
• Minimální průměr jádra: 12,7mm
Programové vybavení
• P-touch Editor – program návrhu čárových kódů
• Mobile Deploy App – vzdálená konfigurace tiskárny
• Brother Font Manager – nástroj stažení fontu (jen Windows® přes USB)
• Printer Settings Tool – program konfigurace zařízení (jen Windows® přes USB)
Volitelné příslušenství (vyměnitelné uživatelsky)
Oddělovač štítků: PA-LP-002
Jednotka odstřihu: PA-CU-001
Termohlava: 300 dpi: PA-HU3-001
Tiskový váleček: 300 dpi: PA-PR3-001
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.