Tiskárna samolepicích štítků Dymo, LabelManager 420P, s kufrem
7 639 Kč
6 056 Kč
5 005 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Popis produktu
Dymo LabelManager 420P je špičkový štítkovač pro efektivní tisk samolepicích štítků.
Technologie
Tento štítkovač je napájen lithium-iontovými akumulátory, stejnou technologií, kterou najdete u mobilních telefonů a notebooků.
Design
Moderní design štítkovače se hodí do každé kanceláře a na každé pracovní místo.
Displej a uživatelské rozhraní
Štítkovač je vybaven velkým podsvíceným displejem, který zobrazuje čtyři řádky textu. Uživatelské rozhraní je intuitivní a zobrazuje všechny příkazy na displeji, takže se nemusíte posouvat.
Formátování a tisk
Štítkovač nabízí výběr z 8 písem, 10 stylů textu a 8 stylů rámečků pro zvýraznění nebo podtržení textu. Umožňuje tisk až 10 kopií téhož štítku a uložení až 10 štítků do paměti.
Použité pásky
Štítkovač LabelManager 420P používá pásky DYMO D1 s šířkou 6, 9, 12 a 19 mm.
Psaní a tisk
Pro rychlé a přirozené psaní je štítkovač vybaven známou klávesnicí typu ABC. Speciální funkční klávesy umožňují rychlý přístup ke znakům interpunkce, měny a dalším speciálním symbolům.
Připojení k počítači
Štítkovač lze používat samostatně nebo přes rozhraní USB připojit k počítači PC nebo Mac a během pár sekund tisknout.
Software
Navrhujte štítky na monitoru počítače pomocí softwaru DYMO Label, který umožňuje vyjmutí a vložení textu a přidání čárových kódů, obrázků nebo log.
Obsah balení
- Štítkovač LM420
- Adaptér
- Dobíjecí bateriový blok
- USB kabel
- 1x D1 páska 6 mm, černá/transparentní, návin 7m
- 1x D1 páska 9 mm, černá/žlutá, návin 7m
- 1x D1 páska 12 mm, černá/bílá, návin 7m
- 1x D1 páska 19 mm, černá/červená, návin 7m
Obrázky produktu
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.