BROTHER tiskárna štítků PT-P910BT - 36mm, pásky TZe, Bluetooth, USB
8 342 Kč
7 669 Kč
6 338 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BROTHER tiskárna štítků PT-P910BT
Maximální flexibilita při označování
P-touch CUBE Pro je ideální tiskárna štítků pro kanceláře, maloobchody a další podniky, které vyžadují maximální flexibilitu při označování regálů, archivaci dokumentů a majetku.
Vestavěná dobíjecí baterie
Tato tiskárna umožňuje tisknout štítky o šířce až 36 mm díky vestavěné dobíjecí baterii.
Snadné připojení
Díky připojení Bluetooth lze tisknout rychleji a snadněji než při použití kabelového připojení. Stačí připojit tiskárnu k přiloženému USB kabelu pro tisk a nabíjení.
Široká škála možností
S touto tiskárnou máte k dispozici širokou škálu šířek, barev, materiálů a povrchových úprav pásek.
Technické parametry:
- Technologie: Termotransferová
- Tisk na TZe pásky šířky 3,5, 6, 9, 12, 18, 24, 36 mm
- Rozlišení tisku 360 dpi
- Maximální výška tisku 32 mm
- Rychlost tisku 20mm/s
- Max délka štítku 1m
- Odstřih Automatický s poloodstřihem
Napájení:
- Interní Li-ion akumulátor (3,6 V / 1,870 mAh)
- Dobíjení přes USB kabel z počítačem, nebo USB napájecím adaptérem (není součástí dodávky)
Možnosti připojení:
- Bluetooth SPP (Serial Port Profile) | MFi (pro / iPad / iPod)
- USB rozhraní USB-C s dobíjením baterie
Podporované OS:
- Windows, Mac, iOS a Android
Rozměry:
138mm (Š) x 94mm (H) x 138mm (V)
Hmotnost zařízení:
1,06 kg
Dodávka obsahuje:
- PT-P910BT
- Li-ion akumulátor (integrovaný do tiskárny)
- Páska TZE261 (36 mm černá barva na bílém podkladu, délka 4 metry)
- USB kabel (USB-A na USB-C)
- Stručný návod k obsluze
- Program pro návrh štítků P-touch Editor (ke stažení ZDARMA)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.