Canon i-SENSYS LBP623Cdw - barevná, SF, duplex, USB, LAN, Wi-Fi
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
i-SENSYS LBP623Cdw
Mimořádně spolehlivé a snadno použitelné kompaktní barevné laserové tiskárny řady Canon i-SENSYS LBP620 posouvají tisk pro malé a středně velké firmy na novou úroveň.
Vysoce kvalitní barevné laserové tiskárny pro malé a středně velké firmy
Jednodotyková řešení pro vyšší produktivitu
Jedinečná Knihovna aplikací Canon i-SENSYS umožňuje snadno přizpůsobit funkční tlačítka na velké 5” dotykové LCD obrazovky tiskárny, což vám pomůže adresovat konkrétní potřeby a zvýšit produktivitu pomocí ovládání běžných úkolů jedním dotykem.
Specifikace
Tiskový stroj | |
---|---|
Rychlost tisku | Jednostranně: až 21 str./min (A4), až 38 str./min (A5 na šířku) Oboustranně: až 12,7 obr./min (A4) |
Způsob tisku | Barevný laserový tisk |
Rozlišení tisku | Až 600 × 600 dpi |
Kvalita tisku | Až 1 200 × 1 200 dpi |
Doba zahřívání | Přibližně 13 sekund nebo méně od zapnutí napájení |
Doba výtisku prvního dokumentu | Barevně: přibližně 10,5 sekundy nebo méně Černobíle: přibližně 10,4 sekundy nebo méně |
Doporučený měsíční objem tisku | 250 až 2 500 stran za měsíc |
Pracovní zatížení | Max. 30 000 stran za měsíc |
Tiskové okraje | 5 mm nahoře, dole, vlevo a vpravo |
Pokročilé tiskové funkce | Zabezpečený tisk, Tisk z paměťového zařízení USB (JPEG/TIFF/PDF), Podpora služby Google Cloud Print, iOS: AirPrint, aplikace Canon PRINT Business, Android: certifikace pro technologii Mopria, modul plug-in Canon Print Service, aplikace Canon PRINT Business |
Manipulace s médii | |
Vkládání papíru (standardní) | Zásobník na 250 listů Otvor pro ruční podávání na 1 list |
Výstup papíru | 100 listů |
Typy médií | Běžný papír, recyklovaný papír, silný papír, tenký papír, barevný papír, papír s povrchovou úpravou, štítek, pohlednice, obálka |
Velikosti médií | Zásobník: A4, A5, A5 (na šířku), B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, pohlednice, kartotéční lístek, obálka (COM10, DL, C5, Monarch), uživatelské velikosti: minimálně 76,2 × 127 mm až maximálně 216,0 × 355,6 mm Víceúčelový zásobník: A4, A5, A5 (na šířku), B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, pohlednice, kartotéční lístek, obálka (COM10, DL, C5, Monarch), uživatelské velikosti: minimálně 76,2 × 127 mm až maximálně 216,0 × 355,6 mm |
Hmotnosti médií | Zásobník: 60 až 163 g/m2 (až 200 g/m2 u lesklého papíru) Víceúčelový zásobník: 60 až 163 g/m2 (až 200 g/m2 u lesklého papíru) |
Oboustranný tisk | Automatický Zásobník: A4, B5, Legal, Letter, Executive, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, uživatelská velikost: minimálně 182 × 257 mm až maximálně 216,0 × 355,6 mm 60 až 200 g/m2 |
Obecné funkce | |
Požadavky na napájení | 220–240 V (±10 %) 50/60 Hz (±2 Hz) |
Spotřeba energie | Maximum: přibližně 850 W nebo méně Při tisku: přibližně 390 W Pohotovostní režim: přibližně 8,5 W nebo méně Režim spánku: přibližně 0,8 W nebo méně Typická spotřeba elektrické energie (TEC): 0,6 kWh Podrobné informace týkající se směrnice Lot26 naleznete na adrese: http://www.canon-europe.com/For_Work/Lot26/index.aspx |
Hladina hluku | Hlučnost Při provozu: 66 dB nebo méně Pohotovostní režim: nehlučný Akustický tlak Při provozu: jednostranný tisk 52 dB nebo méně / oboustranný tisk 51 dB nebo méně Pohotovostní režim: nehlučný |
Rozměry (Š × H × V) | 430 × 418 × 287 mm |
Hmotnost | Přibližně 15,5 kg |
Provozní prostředí | Teplota: 10 až 30 °C Vlhkost: 20 až 80 % RV (bez kondenzace) |
Ovládací panely | Displej LCD s 5 řádky, 3 indikátory LED (pro úlohy, chyby a úsporný režim), tlačítka, číselná klávesnice s 10 tlačítky |
Ovladač | |
Rychlost procesoru | 800 MHz × 2 |
Paměť | 1 GB |
Jazyky tiskárny | UFRII, PCL5c, PCL6, Adobe PostScript |
Písma | 45 písem PCL, 136 písem PS |
Rozhraní a připojení | USB 2.0 Hi-Speed, 10BASE-T/100BASE-TX/1000Base-T, Wi-Fi – 802.11b/g/n, bezdrátové přímé připojení |
Správa softwaru a tiskárny | Vzdálené uživatelské rozhraní (RUI), Správa ID oddělení, Nástroj Toner Status Tool, iW Management Console: Serverový software pro centralizovanou správu skupiny zařízení. eMaintenance: Vestavěný RDS umožňuje poskytovat vzdálené služby eMaintenance, jako jsou zjišťování stavu počitadel, automatická správa spotřebního materiálu a vzdálená diagnostika. |
Kompatibilní operační systémy | Windows 10 / Windows 8.1 / Windows 7 / Server 2016 / Server 2012R2 / Server 2012 / Server 2008R2 / Server 2008 Mac OS X verze 10.9.5 a vyšší / Mac OS verze 10.14 a vyšší Linux/Citrix |
Spotřební materiál | |
Kazety „vše v jednom“ | Kazeta 054 černá (1 500 stran*)** Kazeta 054H černá (3 100 stran*)** Kazeta 054 azurová (1 200 stran*)** Kazeta 054H azurová (2 300 stran*)** Kazeta 054 purpurová (1 200 stran*)** Kazeta 054H purpurová (2 300 stran*)** Kazeta 054 žlutá (1 200 stran*)** Kazeta 054H žlutá (2 300 stran*)** * Podle normy ISO/IEC 19798 * Tiskárna se dodává se startovacími kazetami s kapacitou 910 stran (černá) a 680 stran (azurová, purpurová, žlutá). |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.