EPSON tiskárna jehličková LX-350, A4, 9 jehel, 347 zn/s, 1+4 kopii, USB 2.0, LPT, RS232
6 434 Kč
6 354 Kč
5 252 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON tiskárna jehličková LX-350
EAN: 0000310053991
Přehled
EPSON LX-350 je ekonomická, 9jehličková tiskárna s 80 sloupci.
Je ideální pro fakturační oddělení a účtárny, kde je potřeba použít nekonečný papír či vícedílné formuláře.
Průměrná doba mezi poruchami je 10 000 hodin provozu, což ji činí vysoce spolehlivou.
Energetická účinnost
Spotřeba tiskárny LX-350 je pouze 1,1 W v úsporném režimu a 27 W v zapnutém stavu.
Její vynikající energetická účinnost splňuje podmínky programu ENERGY STAR.
Ekonomický provoz
Výtěžnost pásky dosahuje 4 miliónu znaků, což přispívá k úspoře peněz.
Snadná integrace
Paralelní, sériové a USB rozhraní umožňují snadnou integraci do vašeho systému.
Kompaktní design
Snadno se vejde na jakýkoli stůl díky rozměrům 348 x 275 x 154 mm (šířka x hloubka x výška).
Specifikace
- Metoda tisku: Jehličkový tisk
- Počet jehliček: 9 jehliček
- Počet sloupců: 80 sloupců
- Rychlost tisku: HighSpeed-Draft: 10 cpi: 347 znaků/s, 12 cpi: 357 znaků/s, 15 cpi: 390 znaků/sDraft: 10 cpi: 260 znaků/s, 12 cpi: 312 znaků/s, NLQ: 10 cpi: 65 znaků/s, 12 cpi: 78 znaků/s
- Počet kopií: 4 plus jeden originál
- Tiskové rozlišení: 240 x 144 dpi
- Rozhraní: Obousměrný paralelní, USB 2.0, RS-232
- Spotřeba energie: 27 W, 1,1 W (pohotovostní režim)
- Hmotnost výrobku: 4,1 kg
- Kompatibilní operační systémy: Windows 2000, Windows 7, Windows 8, Windows Vista, Windows XP
- Průměrná bezporuchová doba MTBF: 10.000 Hodin
- Životnost tiskové hlavy: 400 Miliónů úhozů na jehličku
- Paměť: 128 kB součástí dodávky
- Ribbon Yield: 4000000 znaků Černá Draft
Další funkce
Emulace: ESC/P, IBM PPDS
Záruka
24 měsíců u dodavatele
Co je v krabici
- Ovladače a pomocné programy (CD)
- Hlavní zařízení
- Napájecí kabel
- Barvicí páska
- Návod k instalaci
- Software (CD)
- Návod k použití (CD)
- Záruční dokument
Rozměry balení
- Šířka: 36 cm
- Výška: 21,5 cm
- Délka: 42 cm
- Váha: 5 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.