EPSON tiskárna jehličková FX-890II, A4, 2x9 jehel, 612 zn/s, 1+6 kopii, USB 2.0, LPT
16 933 Kč
16 862 Kč
13 936 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON tiskárna jehličková FX-890II
Výkonná a spolehlivá, tiskárna EPSON FX-890II je ideální pro velkoobjemový tisk.
Nejvyšší rychlost tisku
S rychlostí tisku až 612 znaků/s, je tato tiskárna jednou z nejrychlejších na trhu.
Velmi nízké náklady na vlastnictví
Nízké náklady na spotřební materiál a energii zaručují ekonomický provoz.
Ještě vyšší spolehlivost
25 000 hodin bez poruchy zaručuje bezproblémový provoz.
Moderní design
Stylový a kompaktní design umožňuje snadnou integraci do jakéhokoli pracovního prostředí.
Specifikace
Technologie
- Metoda tisku: Jehličkový tisk
- Počet jehliček: 9 jehličky18 jehliček (2 x 9)
- Počet sloupců: 80 sloupce
Tisk
- Rychlost tisku: HighSpeed-Draft: 10 cpi: 612 znaků/s, Draft: 10 cpi: 463 znaků/s, NLQ: 10 cpi: 115 znaků/s
- Čárové kódy: Coda bar (NW-7), Code 128, Code 39, Industrial 2 of 5, Matrix 2 of 5, POSTNET, UPC-A, UPC-E
- Počet kopií: 6 plus jeden originál
Zpracování papíru/médií
- Podávání listů: Samostatný list vpředu a vzadu, Nekonečný papír vpředu a vzadu, Výstup papíru vzadu
- Formáty papíru: Papírové listy (jedno- a vícevrstvé), Nekonečný papír (jedno- a vícevrstvý), Obálky, Karton
Obecné informace
- Spotřeba energie: 54 W, 0,5 W (ekonomický), 8 W (pohotovostní režim)
- Napájení: AC 198 V - 264 V
- Rozměry výrobku: 414? x 375 x 177 mm (šířka x hloubka x výška)
Co je v krabici
- Ovladače a pomocné programy (CD)
- User guide
- napájecí kabel
- Barvicí páska
Rozměry balení
- Šířka: 44,5 cm
- Výška: 28,5 cm
- Délka: 53 cm
- Váha: 8,85 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.