Epson SureColor/SC-T5100N/Tisk/Ink/Role/LAN/Wi-Fi Dir/USB
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Velkoformátová tiskárna – technická Tato základní velkoformátová tiskárna umožňuje uživatelům tisknout velmi detailní technické a CAD výkresy velikosti až 36\". Model SC-T5100N se vyznačuje mimořádně detailním tiskem, vysokou rychlostí tisku a velkým formátem výstupu (až 36\"). Model byl navržen pro uživatele, kteří vyžadují profesionální technickou tiskárnu s nízkými celkovými provozními náklady. Pro architekty, studenty, projektanty i pracovníky reklamních agentur má přesný, věrný, spolehlivý a velmi detailní tisk zásadní význam. Stolní verze. Formát tiskárny: 36 \" (91.4 cm) A1, A2, A2+, A3+, A3, A4, B1, B2, B3, B4, B5, 17\" (43,2 cm), 24\" (61,0 cm), A0, Rozlišení[DPI]: 2.400 x 1.200 dpi LCD displej: Typ: Barevně, Dotyková obrazovka, Úhlopříčka: 10,9 cm Tisk první strany [sec]: Černobíle 31 s, Colour 31 s Paměť [MB]: Tiskárna: 1 GB Rozhraní: Wi-Fi Direct, bezdrátová síť LAN IEEE 802.11 b/g/n, rozhraní Gigabit Ethernet, USB 3.0 Zpracování médií Automatický podavač dokumentů, Automatická řezačka, Papírové role Skener: Skener není součástí balení Podporované modely: Epson WorkForce DS-6500, Epson WorkForce DS-60000 Fax: ne Spotřeba [W]: 28 W, 8 W (pohotovostní režim), 0,2 W (vypnutí) Napájení: AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz Hlučnost [dB]: Provoz: 49 dB (A) - v pohotovostním režimu: 32 dB (A) Rozměry [mm]: 1.268? x 505 x 230 mm (šířka x hloubka x výška) Hmotnost [kg]: 33 kg Podporované operační systémy: Mac OS X 10.6.8 or later, Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows Vista, Windows XP Obsah balení: napájecí kabel, Ovladače a pomocné programy (CD), Samostatné inkoustové kazety, Hlavní zařízení, Stohovač papíru, Návod k instalaci, Návod k použití (CD), Záruční dokument Záruka: 12 měs.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.