Epson WorkForce Pro/WF-M4619DWF/MF/Ink/A4/LAN/Wi-Fi
5 190 Kč
4 912 Kč
4 060 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Černobílá tiskárna 4v1 formátu A4 * Vysoce kvalitní multifunkční tiskárna formátu A4 * Oboustranný tisk, skenování, kopírování a faxování * Rychlý tisk v profesionální kvalitě, 25 str./min černobíle * Tisk až 2 200 stran bez výměny inkoustových kazet * Ethernet, Wi-Fi, Wi-Fi Direct a skenování do cloudu * Bezplatné mobilní aplikace Epson pro tisk Tisk: Čas do vytištění první stránky: Černobíle 5,5 s Rychlost tisku: 36 Str./min Černobíle (obyčejný papír) Tiskové rozlišení: 4.800 x 2.400 dpi Max. objem tisku: 40.000 Stran za měsíc Doporučený pracovní cyklus: 250 - 2.000 Stran za měsíc Kompatibilní s: PC, MAC, Network, Mobile Device, PC (drátové), PC (bezdrátové), Mobilní zařízení (WiFi Direct), Mobilní zařízení (přes USB) Sken: rozlišení: 1.200 dpi x 2.400 dpi (horizontálně x vertikálně) optické rozlišení: 1.200 dpi x 2.400 dpi (horizontálně x vertikálně) Optické rozlišení (ADF): 600 dpi x 600 dpi (horizontálně x vertikálně) Výstupní formáty: BMP, JPEG, TIFF, multi-TIFF, PNG Typ skeneru: Contact image sensor (CIS) Fax: Funkce Walk-up černobílého a barevného faxu Rychlost odesílání faxu: až 33,6 kb/s / přibl. 3 s/stránku Protokoly pro síťovou správu: SNMP, HTTP, DHCP, BOOTP, APIPA, DDNS, mDNS, SNTP, SLP, WSD, LLTD, Ping Síťový protokol: IPv4, IPv6 Rozhraní: Média: Formáty papíru: A4 (21.0x29,7 cm), A5 (14,8x21,0 cm), Letter, A6 (10,5x14,8 cm), B5, C6 (obálka), DL (obálka), No. 10 (obálka), 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 16 : 9, Legal, Vlastní Automatický podavač dokumentů: 35 Str. Duplexní tisk: Ano (A4, obyčejný papír) Kapacita výstupního zásobníku: 80 listů Kapacita vstupního zásobníku: 250 listů Rozměry tiskárny: 425? x 388 x 277 mm (šířka x hloubka x výška) Hmotnost: 10,1 kg Max. hladina hluku: Provoz: 6,7 B (A) Tisk z mobilních zařízení a cloudu: Epson Connect (iPrint, Email Print, Remote Print Driver), Apple AirPrint, Mopria, Epson Smart Panel App Napájení: 240 V Obsah balení: Ovladače a pomocné programy (CD), Samostatné inkoustové kazety, Hlavní zařízení, napájecí kabel, Úvodní příručka, Záruční dokumentParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.