Oki C844dnw, LED, A3, 36/36 ppm, 1200x1200dpi, duplex, USB 2.0, Ethernet
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Oki C844dnw - Technické specifikace
Technologie tisku: LED
Rozlišení tiskárny: 1200x1200 DPI
Rozhraní tiskárny: USB, Ethernet
Maximální formát tisku: A3
Maximální rychlost tisku: 36 stran A4 za minutu
Vstupní zásobníky: 1 standardní, možnost rozšíření až na 4
Duplexní tisk: Ano
Funkce: Farebná tlač, samostatné kazety.
Výhody Oki C844dnw
Kompaktní rozměry: Ideální pro každodenní tisk v kancelářích
Bezdrátová síť: Podpora LAN, NFC a Google Cloud Print 2.0
Zásobník na papír: Pojme až 250 listů papíru
Rychlost tisku: 36 A4 stran za minutu
Formáty tisku: Široká škála médií od A6 po A3 a bannery dlouhé až 1,3 m
Obsluha: Snadná díky přehledné obrazovce
Cloudové služby: Podpora Google Cloud Print 2.0
Sdílení tiskárny: Snadné díky rozhraní Gigabit Ethernet a NFC
Ochrana dat
Private Print: Funkce pro kontrolu tisku důvěrných dokumentů
Card Release: Volitelné ověřování uživatelů zabraňuje neoprávněnému přístupu
Úspora energie: Zapékací technologie pro okamžité zahřátí (9,9 sekundy)
Paměť: 1 GB
Formát tisku: A4 (na šířku) 36 str./min. A3 20 str./min.
První výtisk: Už za 6,3 s
Vstup: 300 listů na vstupu a 100 listů na výstupu
Zásobník: Na 300 listů, multifunkční zásobník na 100 listů
Rozhraní: USB 2.0, LAN, bezdrátové přímé připojení
Duplexní tisk: Ano
Metoda tisku: Digitální elektrofotografická metoda plnobarevného tisku se 4 LED
Rozlišení tisku: 600 × 600 dpi, 1200 × 1 200 dpi
Fyzická rozteč bodů: 600 dpi
Duplexní jednotka: Ano
Doba pro zahřátí: Přibližně 20,0 s od zapnutí, Přibližně 9,9 s z úsporného režimu
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.