HP DesignJet T650 36" (A0+, 25s A1, USB 2.0, Ethernet, Wi-Fi)
74 223 Kč
49 560 Kč
40 958 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP DesignJet T650 36"
Funkce a rychlost
Funkce: Tisk
Velikost modelu: 914 mm
Rychlost tisku: 25 s/str. na formát A1, 82 výtisků formátu A1 za hodinu
Tisková technologie a kvalita
Tisková technologie: Termální inkoustový tisk HP
Kvalita barevného tisku (nejlepší): Optimalizované rozlišení až 2400 x 1 200 dpi
Počet tiskových kazet a typy inkoustu
Počet tiskových kazet: 4 (C, M, Y, K)
Typy inkoustu: Založený na barvivu (C, M, Y); založený na pigmentu (K)
Připojení a paměť
Standardní možnost připojení: Gigabit Ethernet (1000Base-T), vysokorychlostní USB 2.0, Wi-Fi 802.11
Standardní velikost paměti: 1 GB
Úpravy výstupu a velikost médií
Finální úpravy výstupu: Podávání listů, podávání z role, automatický podavač listů, zásobník médií, automatická vodorovná řezačka
Standardní velikost médií (metrické role): 279 až 914 mm
Typy a gramáž médií
- Typy médií: Kancelářský papír a papír s povrchovou úpravou, technický papír, fólie, fotografický papír, samolepicí
- Gramáž médií, doporučená: 60 až 280 g/m2 (role/ruční podávání); 60 až 220 g/m2 (automatický podavač listů)
Napájení a spotřeba energie
Napájení: Vstupní napětí (automatické přepínání rozsahu): 220–240 V (±10 %), 50/60 Hz (±3 Hz), max. 1 200 mA
Spotřeba energie: <35 W (tisk), <5,6 W (připraveno), <2,1 W (režim spánku), <0,2 W (pohotovostní režim)
Rozměry a hmotnost
Minimální rozměry (Š x H x V): 1 317 x 605 x 932 mm
Hmotnost: 35,4 kg
Dodávaný software a záruka
Dodávaný software: HP Click, aplikace HP Smart, HP Print Preview pro Windows, HP Easy Start, HP DesignJet Utility pro Windows, HP Support Assistant
Záruka: Omezená dvouletá záruka na hardware.
Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.