Oki B412dn A4 33 ppm 1200x1200 dpi, PCL, USB 2.0, LAN
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
OKI B412dn A4 33 ppm 1200x1200 dpi, PCL, USB 2.0, LAN
EAN: 5031713063575
Rychlost a kvalita tisku
Rychlost tisku: 33 stran za minutu.
Rychlost tisku první stránky: 5 sekund.
Rozlišení: 1200 x 1200dpi.
Výbava a funkce
Automatický oboustranný tisk: Ano.
Zásobník papíru: Rozšiřitelný až na 880 listů papíru.
Technologie: Digitální LED.
Spolehlivost a záruka
Maximální zatížení: 60 000 stránek/měsíc.
Záruka: Prodloužená tříletá záruka po registraci zdarma.
Hardware a Software
Procesor: 667 MHz.
Paměť: 512MB RAM; 3GB eMMC.
Tiskové jazyky: PCL5e, PCL6(XL), EPSON FX, IBM ProPrinter, XPS.
Rozhraní a kompatibilita
Rozhraní: Vysokorychlostní USB 2.0, 10/100/1000 Ethernet.
Podporované operační systémy: Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Linux PPD, Mac OS 10.6.8 - 10.7, 10.8, 10.9.
Práce s papírem
Standartní vstup papíru: 250 listů 80g/m2.
Multifunkční podavač: 100 listů až 80g/m2.
Podporované formáty papíru: A4, A5, B5(JIS), A6, Letter, Legal 13, Legal 14, Executive, Statement.
Konstrukce a spotřeba
Rozměry: 245 x 387 x 364 mm.
Hmotnost: 12 kg.
Příkon: Typicky: 560 W; Maximálně: 900 W; Pohotovostní režim: 80 W; Úsporný režim: <7 W; Režim spánku: <1,4 W;
Spotřební materiál
Předinstalovaný: Černý 2000 stran.
Výměnný: Černý toner max 3000 stran nebo vysokokapacitní 7000 stran, obrazový válec 25 000 stran.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.