Oki MC883dnv, bar. multifunkční tiskárna A3
75 039 Kč
61 266 Kč
50 633 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
OKI MC883dnv - Multifunkční tiskárna A3
Vlastnosti
Duplexní jednotka, připojení k síti, 2./3./4. zásobník papíru, základna s kolečky.
Vysoký výkon
Poskytuje výjimečné barvy při působivých rychlostech zásluhou efektivních tonerů s mimořádně vysokou kapacitou.
Rychlost tisku
- A4: až 35 str./min barevně/černobíle
- A3: až 20 str./min barevně/černobíle
Funkce tisku
- Zašifrovaný zabezpečený tisk
- Oboustranný tisk
- Automatické rozpoznávání formátů a gramáží médií
- Tisk na formáty od A6 po 1,3 m dlouhé bannery a až do gramáže 256 g/m2
Kvalitní kopírování
Vysoká kvalita kopírování díky vysokému rozlišení skeneru a rychlému skenování.
Funkce skenování
- Skenování na jednotku USB a síťové skenování TWAIN
- Ukládání nastavení při opakovaných úlohách
- Přímý přístup ke kontaktům a e-mailovým datům ze stávajícího adresářového serveru
- Skenování přímo do: paměťového zařízení USB, síťové složky, e-mailu, na server FTP, do místního počítače a vzdálené skenování
Flexibilní funkce
Přizpůsobitelné rozhraní a dokonalá integrace pracovních postupů s technologií sXP (smart Extendable Platform).
Přizpůsobitelná barevná dotyková obrazovka LCD
- Intuitivní systém nabídek
- Vylepšené funkce nápovědy
- Funkce maker pro úlohy pro časté úkony
Vylepšené funkce faxu
Technologie Super G3 umožňuje odesílat a přijímat faxy vysokou rychlostí s rozlišením až 392 dpi.
Funkce faxování
- Faxování dokumentů přímo z počítače nebo do něj
- Přeposílání faxů na jiný faxový přístroj nebo e-mailovou adresu
- Blokování nevyžádaných faxů s uložením a zobrazením příchozích faxů na displeji dotykové obrazovky
Vhodný pro sektory
Model MC883 je ideální pro organizace v sektoru zdravotnictví a stavebnictví díky jeho kompaktním rozměrům, snadné údržbě a vysoké spolehlivosti.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.