BROTHER multifunkce color laserová MFC-L9570CDW - A4, DUALSKEN 31ppm 1GB 2400x600 PCL LAN USB WiFi 300lis 50ADF DUPLEX
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BROTHER multifunkce color laserová MFC-L9570CDW
Typ tiskárny: Barevná
Funkce: Tisk, kopírování a skenování, fax
Displej: Barevný dotykový, velikost 17,6 cm
Maximální velikost papíru: A4
Paměť: 1GB
Technologie: Laserová
Kompatibilita a konektivita
Připojení: Kabelová síť, Wi-Fi
Mobilní konektivita: AirPrint, Android Print Service Plugin, Google Cloud Print 2.0, iPrint&Scan, Mopria, NFC, Wi-Fi Direct™
2-stranné kopírování: Ano
Rozměry a hmotnost
Rozměry s kartonem: 675 x 652 x 726mm
Hmotnost s kartonem: 36.1 kg
Rozměry bez kartonu: 495 x 526 x 549mm
Hmotnost: 29.7 kg
Ekologické parametry
Spotřeba energie: Tisk - 580W, připravenost - 70W, spánek – 10W, hluboký spánek – 1.4W, vypnutí - 0.03W
Typická elektrická spotřeba: 1.9kWh/týden
Fax a další funkce
Automatické 2-stranné faxování: Ano
Fax modem: 33600 kbps
Internetový fax: Ano
PC Fax: Ano
Specifikace médií
Typy a velikosti: Standardní & volitelné zásobníky – obyčejný, recyklovaný, barevný a hlavičkový papír (mezi 60 - 105g/m2)
Síť a bezpečnost
Zabezpečení sítě: SMTP-AUTH, SSL/TLS (IPPS, HTTPS, SMTP), SNMP v3 802.1x (EAP-MD5, EAP-FAST, PEAP, EAP-TLS, EAP-TTLS), Kerberos, IPSec
Podporované operační systémy & software
Podporované systémy: Windows 10 (32 & 64 bit editions) Windows 8 (32 & 64 bit editions) Windows 7 (32 & 64 bit editions) Windows Server 2016, 2012, 2012R2 & 2008R2 Windows Server 2008 (32 & 64 bit editions)* *Windows Server podporuje pouze síťový tisk Mac: OS v10.10.5, v10.11.x, v10.12 nebo vyšší Linux CUPS, LPD/LPRng (x86/x64 prostředí)
Manipulace s papírem
Vstup papíru: Standardní zásobník - až 250 listů, víceúčelový zásobník - až 50 listů, ADF (Automatický podavač dokumentů) - až 80 listů
Tisk
Rozlišení: 2,400dpi (2,400 x 600dpi), 600 x 600dpi
Rychlost tisku A4: 31 stran za minutu
Automatický 2-stranný tisk: Ano
Skenování
2-stranné skenování: Ano
Rozlišení: Až 1,200 x 2,400dpi (z plochého lůžka), 1,200 x 600dpi (z ADF), 19,200 x 19,200dpi (zvýšené)
Rychlost: 50ppm/100ipm barevně & mono
Bezpečnostní funkce
802.1x: Ano
Zabezpečený tisk: Ano
Příslušenství a spotřební materiál
Příslušenství: Volitelný spodní zásobník- LT-330CL- až 250 listů. Volitelný spodní zásobník- LT-340CL- až 500 listů. Věžový zásobník (TT-4000 - také je třeba konektor TC-4000), držák čtečky karet CH-1000.
Spotřební materiál: Vstupní toner - až 6,500 stran černě, cyánově, magenta & žlutě. Ultra vysoký výtěžek -Až 9,000 stran černě, cyánově, magenta & žlutě
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.