BROTHER multifunkce laserová MFC-B7715DW - A4, 34ppm, 128MB, 600x600copy, USB, LAN, WiFi, 250l, 50ADF, DUPLEX - BENEFIT
8 045 Kč
7 809 Kč
6 454 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BROTHER multifunkce laserová MFC-B7715DW
Typ tiskárny: Monochromatická laserová
Funkce: Tisk, kopírování, skenování, faxování
Displej: 2 řádkový LCD
Paměť: 128 MB
Procesor: 600 MHz
Možnosti připojení
Připojení: Ethernet kabel, Wi-Fi
Lokální rozhraní: USB 2.0
Wi-Fi Direct: Ano
Drátové síťové rozhraní: 10Base-T/100Base-TX
Bezdrátové síťové rozhraní: IEEE 802.11b/g/n
Mobilní konektivita
Podporované: AirPrint, Cortado Cloud Print, Google Cloud Print, iPrint&Scan, Brother Print Service Plugin, Mopria
Kopírování
Rozlišení: 600 x 600 dpi
Rychlost kopírování A4 (mono): 34 kop./min.
Rozměry a hmotnost
Rozměry balení: 580 x 517 x 434 mm
Hmotnost balení: 15,1 kg
Rozměry zařízení: 410 x 398,5 x 318,5 mm
Hmotnost zařízení: 12,0 kg
Životní prostředí
Příkon: 475 W v režimu tisku
Akustický tlak: 30 dBA v pohotovostním režimu
Spotřeba elektřiny: 1,348 kWh/týden
Faxování
Faxový modem: 33.6 kb/s
Internetový fax: Ano
PC Fax: Odesílání a příjem
Typy médií
Typy a velikosti: A4, Letter, A5, A5 (dlouhá hrana), A6, Executive
Hmotnosti: 60 až 163 g/m2
Síť
Wi-Fi Direct™: Ano
Drátová síť: 10Base-T/100Base-TX
Operační systémy a programy
Podporované OS: Windows 8, Windows 7, Windows Server 2012R2, Windows Server 2012, Windows Server 2008R2, Windows Server 2008, macOS X 10.8.x nebo vyšší, Linux CUPS, LPD/LPRng
Manipulace s papírem
Vstup papíru: 250 listů
Výstup papíru: 150 listů
Tisk
Rychlost tisku na A4: 34 str./min.
Rozlišení: 600 x 600 dpi
Automatický oboustranný tisk: Ano
Skenování
Rozlišení: 600 x 2 400 dpi
Rychlost: 23,6/7,5 ipm (mono/barva) ADF
Bezpečnostní funkce
Zabezpečený tisk: Ano
Zabezpečený tisk pomocí SSL: Ano
Spotřební materiál a příslušenství
Spotřební materiál: Startovací toner - 2 000 stran, standardní toner (TN-B023) - 2 000 stran, válec (DR-B023) - 12 000 A4 stran
Záruka
Záruka: 3 roky po bezplatné registraci
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.