BROTHER tiskárna laserová mono HL-B2080DW- A4, 34ppm, 1200x1200, 64MB, USB 2.0, 250listů pod, WIFI, LAN, DUPLEX - BENEFIT
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BROTHER tiskárna laserová mono HL-B2080DW
EAN: 0000338601930
Obecné specifikace
Typ tiskárny: Monochromatická laserová
Funkce: Tisk
Displej: 1 řádkový LCD
Paměť: 64MB
Procesor: 600MHz
Připojení
Možnosti: Ethernet, Wi-Fi
Lokální rozhraní: USB 2.0
Wi-Fi Direct: Ano
Drátové rozhraní: 10Base-T/100Base-TX
Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n
Mobilní konektivita
Podpora: AirPrint, Google Cloud Print 2.0, iPrint&Scan, Brother Print Service Plugin, Mopria
Rozměry a hmotnost
Rozměry balení: 444 x 449 x 366 mm
Hmotnost balení: 9,2 kg
Rozměry zařízení: 356 x 360 x 183 mm
Hmotnost zařízení: 7,4 kg
Ekologické parametry
Ekologický štítek: Energy Star
Příkon: 510W při tisku (48W v pohotovostním režimu, 265W v tichém režimu, 6W ve spánku)
Akustický tlak: 30dBA v pohotovostním režimu, 44dBA v tichém režimu
Spotřeba elektřiny: 1.227 kWh/týden
Obsah balení
- Napájecí kabel
- Bezpečnostní pokyny
- Software
- Spotřební materiál
- Uživatelský manuál
- Záruční list
- Rychlý návod k nastavení
Typy médií
Typy a velikosti: A4, A5, A6, Executive, manuální podávání - šířka 76.2 až 215.9 mm, délka 127 až 355.6 mm (A4 pouze v režimu automatického oboustranného tisku)
Hmotnosti: 60 - 163 g/m2 (standardní zásobník), 60 - 230g/m2 (manuální podávání)
Síť
Wi-Fi Direct™: Ano
Drátová síť: 10Base-T/100Base-TX
Zabezpečení drátové sítě: SMTP-AUTH, SSL/TLS, SNMP v3
Bezdrátová síť Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n
Zabezpečení bezdrátové sítě: WEP 64/128 bit, WPA-PSK (TKIP/AES). WPA2-PSK (TKIP/AES), SMTP-AUTH, SSL/TLS, SNMP v3
Operační systémy a programy
Podporované OS: Windows 8, Windows 7, Windows Server 2012R2, Windows Server 2012, Windows Server 2008R2, Windows Server 2008, macOS X 10.8.x nebo vyšší, Linux CUPS, LPD/LPRng
Manipulace s papírem
Vstup papíru: 250 listů (standardní zásobník), 1 list (manuální podávání)
Výstup papíru: 150 listů (dolů), 1 list (nahoru)
Tisk
Rychlost oboustranného tisku na A4: 16 str./min.
Rychlost tisku na A4: 34 str./min.
Rozlišení: 600 x 600dpi, HQ1200 (2400 x 600dpi)
Automatický oboustranný tisk: Ano
Emulace: PCL6
Doba vytištění prvního výtisku: Méně než 8.5 sekund
Doporučený měsíční objem: Až 2,000 stran
Spotřební materiál a příslušenství
Spotřební materiál: Toner - 2,000 stran*, Buben - 12,000 stran A4
Záruka
Záruka: Dvouletá záruka výrobce (1. rok na místě, 2. rok zpět k výrobci)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.