BROTHER multifunkce inkoustová MFC-J2340DW - A3 tisk / A4 SKEN 22ppm 256MB 1200x4800 USB LAN WiFi dup A4 250+50ADF
7 622 Kč
7 184 Kč
5 937 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BROTHER MFC-J2340DW Multifunkční Tiskárna
Univerzální, cenově výhodný a profesionální tisk, skenování a kopírování A3 / A4.
Účinnost a výkonnost
Profesionální multifunkční tiskárna A3 / A4 MFC-J2340DW je vyrobena pro dlouhou životnost a splnění potřeb náročných malých kanceláří a obchodních pracovních skupin.
Výhody tisku A3
Volba A3 vám umožňuje bez jakýchkoliv potíží produkovat libovolné vysoce kvalitní barevné dokumenty A3 i A4 s vysokou rychlostí tisku a nízkými provozními náklady.
Flexibilita a připojení
Tisknout můžete z pracovní stanice, v zasedací místnosti nebo z mobilního zařízení s bezdrátovým připojením.
Parametry BROTHER MFC-J2340DW
- Rychlost tisku až 28 ipm (obrazů za minutu)
- Automatický oboustranný A4 tisk
- Jednostranné A4 kopírování, skenování a faxování
- 6,8 cm barevný dotykový displej
- Drátové a bezdrátové rozhraní
- Zásobník s kapacitou 250 listů papíru
- Ruční podavač papíru
- Automatický A4 podavač dokumentů na 50 listů předloh
- Volitelné vysokokapacitní inkousty: BK - 3 000 str. a C/M/Y - 1 500 str.
Profesionální všestranný tisk A3
Tato profesionální multifunkční tiskárna A3 nabízí nejen tisk ve formátu A4, ale pro rozšíření vašich možností také tisk vašich zpráv, prezentací, marketingových materiálů nebo školicích dokumentů ve formátu A3.
Ultra rychlý, odolný a přesný tisk
Během let pečlivého vývoje náš patentovaný tiskový čip MAXIDRIVE mění definici tiskové technologie. Kapičky inkoustu jsou vystřikovány do filmu o tloušťce 40 mikrometrů a vytvářejí tlak, který působí na 1 680 jednotlivých komůrek tiskového čipu pro dosažení ultra rychlého, odolného a přesného tisku.
Spolupráce kvality a výkonu
Naše nejpokročilejší technologie barevného tisku zaručeně udělá ten správný dojem živými, profesionálními barevnými výtisky a přesnými digitálními dokumenty. Robustní konstrukce a komponenty s dlouhou životností poskytují jistotu, že vaše zařízení bude pracovat bez přerušení.
Tisk odkudkoliv a kdykoliv
Díky funkci vzdáleného tisku v aplikaci Brother Mobile Connect můžete odesílat tiskové úlohy odkudkoliv, což vám umožní pokračovat v práci po celý den. Můžete si dokonce nastavit upozornění, která vás informují o dokončení úlohy.
Brother Mobile Connect
Mobile Connect je aplikace, která vám umožní přizpůsobit si často používané funkce tiskárny a využít tak revoluční způsob tisku. Kromě odesílání tiskové úlohy odkudkoliv je k dispozici celá řada užitečných funkcí skenování – skenování dat přímo do mobilního zařízení, nebo kontrola souborů v historii skenování.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.