HP LaserJet Tank 1604w (A4, 22 ppm, USB, Wi-Fi, PRINT/SCAN/COPY)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP LaserJet Tank 1604w
Funkce a rychlost
Tisk, kopírování, skenování s rychlostí tisku až 22 str./min. První stránka vytištěna za 8,0 s.
Výdrž a kapacita
Pracovní cyklus až 25 000 stran/měsíc. Doporučený počet stran za měsíc je 250–2 500.
Uživatelé a technologie tisku
Ideální pro 1–5 uživatelů. Používá laserovou technologii tisku.
Kvalita a rychlost
Kvalita tisku až 600 x 600 dpi s rychlostí procesoru 500 MHz.
Jazyky tiskárny
PCLmS; URF; PWG
Displej
Icon LCD
Tiskové kazety
Počet tiskových kazet: 1 (černá)
Kompatibilita
Kompatibilní se systémem Mac a s řadou operačních systémů Windows a Linux.
Správa tiskárny a zabezpečení
Správa tiskárny pomocí HP Printer Assistant (UDC); Sada nástrojů pro zařízení HP; HP Utility (Mac). Vysoká úroveň zabezpečení.
Mobilní tisk a připojení
Možnost mobilního tisku pomocí aplikace HP Smart; Apple AirPrint™; Certifikace Mopria™; Tisk Wi-Fi Direct. Bezdrátové připojení integrované rozhraní WiFi 802.11b/g/n (2,4/5 GHz).
Připojení a systémové požadavky
Standardní možnost připojení 1 vysokorychlostní port USB 2.0 (zařízení); 1 rozhraní Wi-Fi 802.11a/b/g/n; Přístupový bod 802.11b/g/n. Minimální systémové požadavky pro Windows a Macintosh.
Paměť
64 MB SDRAM
Manipulace s papírem
Standardní vstupní zařízení pro manipulaci s papírem: Vstupní zásobník na 150 listů. Standardní výstupní zařízení pro manipulaci s papírem: Výstup 100 listů.
Napájení a spotřeba energie
Interní (integrovaný) zdroj napájení. Spotřeba energie v různých režimech od 0,05 W do 390 W.
Provozní podmínky
Provozní teplota: 15 až 32,5 °C. Provozní vlhkost: 30–70% relativní vlhkost.
Rozměry a hmotnost
Minimální rozměry (Š x H x V): 368 x 326 x 255 mm. Hmotnost: 7,9 kg.
Obsah balení
Tiskárna HP LaserJet Tank MFP 1604w, černý originální zobrazovací válec HP LaserJet Tank, napájecí kabel, instalační příručka, referenční příručka, letáky s regulačními informacemi / informační letáky, disk CD (pouze pro APJ)
Náhradní tiskové kazety
Doplňovací sada černého toneru HP 153A Black LaserJet Tank (výtěžnost cca 2 500 stran); Doplňovací sada černého toneru HP 153X Black LaserJet Tank (výtěžnost cca 5 000 stran).
Software a záruka
Software ke stažení ze stránky hp.com nebo 123.hp.com. Až 3letá rozšířená záruka po registraci do 60 dnů na stránce www.hp.com/go/lasertank-warranty
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.