Xerox B315V_DNI ČB laser. MFZ, A4, 512mb, DUPLEX, DADF, 40ppm, Ethernet/Wifi/USB, Apple AirPrint
13 819 Kč
10 418 Kč
8 610 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xerox B315V_DNI ČB laserová tiskárna
Spolehlivá a výkonná
Multifunkční tiskárna Xerox B315V_DNI přináší vysokou rychlost tisku a spolehlivost pro každodenní použití.
Snadná instalace
Software Xerox Smart Start automatizuje proces instalace, takže můžete začít pracovat bez pomoci IT.
Výkonný procesor a paměť
Tiskárna je vybavena dvoujádrovým procesorem 1 GHz a 512 MB paměti pro rychlé a plynulé fungování.
Připojení
Připojení je možné prostřednictvím vysokorychlostního USB 2.0, Ethernetu 10/100 Base TX, bezdrátové místní sítě 802.11.b/g/n.
Mobilní tisk
Díky integrovanému Wi-Fi připojení a funkcím, jako je Apple AirPrint, Chromebook, Mopria a Wi-Fi Direct, je snadné tisknout z mobilních zařízení, notebooků, tabletů, Chromebooks nebo stolních počítačů.
Funkce skenování
Plochý skener s podavačem dokumentů umožňuje černobílé a barevné skenování až do rozlišení 600 x 600 dpi.
Funkce faxu
Maximální rychlost faxu je 33,6 kb/s, s kompresí MH/MR/MMR/JBIG a funkcemi jako automatická odpověď, automatické zpětné vytáčení a automatická redukce.
Zabezpečení
Tiskárna nabízí řadu zabezpečení, včetně digitálně podepsaných aktualizací firmwaru, správy certifikátů, zabezpečeného obnovení hesla a filtrování připojení TCP.
Technické specifikace
- Rychlost: Až 42 černobílých str./min ve formátu Letter / 40 černobílých str./min ve formátu A4
- Pracovní zátěž: Až 8 000 stránek měsíčně
- Hmotnosti a rozměry: 13,3 × 16,2 × 14,4 palce / 35,5 kg, 339 × 411 × 366 mm / 12,8 kg
- Rozlišení při kopírování a tisku: 600 × 600 dpi
EAN produktu: 095205069419
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.