Canon i-SENSYS MF3010 - černobílá, MF (tisk, kopírka, sken), USB - součástí balení 2x toner CRG 725
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Canon i-SENSYS MF3010
Produktové číslo: 8714574661483
Popis
Canon i-SENSYS MF3010 je kompaktní 3v1 zařízení pro tisk, kopírování a skenování. Je ideální pro domácnosti a malé kanceláře.
Vlastnosti
- Černobílý laserový tisk
- Rychlost tisku 18 str./min
- Rozlišení tisku 1 200 × 600 dpi
- První výtisk za 7,8 sekundy
- Spotřeba v režimu spánku 1,4 wattu
- Barevný skener
- Rozlišení skenování až 9 600 × 9 600 dpi
- USB 2.0 Hi-Speed rozhraní
- Kompatibilita s Windows, Mac OS X a Linux
Obsah balení
Kromě samotného zařízení i-SENSYS MF3010, balení obsahuje také 2x toner CRG 725.
Specifikace
Typ: Černobílé multifunkční laserové zařízení
Dostupné funkce: Tisk, kopírování a skenování
Rychlost tisku: Až 18 stran za minutu (A4)
Typ tisku: Černobílý laserový tisk
Rozlišení tisku: 600 × 400 dpi
Doba výtisku prvního dokumentu: 7,8 s
Rychlost kopírování: Až 18 stran za minutu (A4)
Doba výtisku první kopie (FCOT): Přibližně 12 sekund nebo méně
Rozlišení kopírování: Až 600 × 600 dpi
Typ skeneru: Barevný
Rozlišení skenování: Optické: až 600 × 600 dpi Rozšířené: až 9 600 × 9 600 dpi
Barevná hloubka skenování: 24 bitů/24 bitů (vstup/výstup)
Ovládací panel: Jednociferný sedmisegmentový LED displej
Rozměry s přihrádkami (Š × H × V): 372 × 276 × 254 mm
Hmotnost: 8,2 kg
Provozní prostředí: Teplota: 10 až 30 °C Vlhkost: 20 až 80 % RV (bez kondenzace)
Zdroj napájení: 220–240 V (±10 %), 50/60 Hz (±2 Hz)
Příkon: Maximálně: přibl. 960 W Při provozu: přibl. 450 W Režim spánku: přibl. 1,4 W Typická spotřeba elektrické energie (TEC): 0,6 kWh
Hladiny hluku: Hlučnost Při provozu: 65,3 dB nebo méně Pohotovostní režim: 43,0 dB(A) a méně
Tiskové kazety: Kazeta 725 (1 600 stran)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.