HP All-in-One Deskjet 3760 modrá (A4, 7, 5/5, 5 ppm, USB, Wi-Fi, Print, Scan, Copy)
2 393 Kč
1 531 Kč
1 266 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP All-in-One Deskjet 3760
EAN: 000037197243
Popis produktu
Jedná se o multifunkční tiskárnu s polovičními rozměry běžných tiskáren.
Funkce
Tisk, kopírování, skenování, bezdrátově.
Rychlost tisku
- Černobílý tisk (ISO): Až 8 str./min
- Barevný tisk (ISO): Až 5,5 str./min
Kvalita tisku
- Černobílý tisk: Rozlišení až 1 200 x 1 200 dpi
- Barevný tisk: Rozlišení až 4 800 x 1 200 dpi
Kompatibilita
Kompatibilní se systémem Mac a podporuje technologii HP ePrint.
Připojení
Standardně (integrované rozhraní WiFi 802.11b/g/n)
Paměť
Standardní velikost paměti je 64 MB integrované paměti DDR1.
Manipulace s papírem
- Vstupní kapacita: Až 60 listů
- Výstupní kapacita: Až 25 listů
Skenování
Typ skeneru je jednostránkový podavač dokumentů s rozlišením až 600 dpi.
Kopírování
- Rychlost černobílého kopírování (ISO): Až 5,5 kopie/min
- Rychlost barevného kopírování (ISO): Až 3 kopie/min
Napájení
Vstupní napětí 200 až 240 V AC (+/-10 %), 50/60 Hz (+/-3 Hz)
Spotřeba energie
0,06 W (vypnuto), 2,2 W (pohotovostní režim), 0,69 W (režim spánku)
Rozměry a hmotnost
Minimální rozměry (Š x H x V) jsou 403 x 177 x 141 mm a hmotnost je 2,33 kg.
Co je obsaženo v krabici
HP DeskJet 3760 All-in-One Printer; HP 304 Setup Black Ink Cartridge; HP 304 Setup Tri-color Ink Cartridge; Setup poster; Power cord.
Záruka
Součástí tohoto produktu je jednoletá technická podpora a jednoletá omezená záruka na hardware.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.