HP All-in-One Ink Smart Tank 720 (A4, 15/9 ppm, USB, Wi-Fi, Print, Scan, Copy, duplex)
8 744 Kč
7 432 Kč
6 142 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP All-in-One Ink Smart Tank 720
EAN: 195908302995
Funkce a výkon
Funkce: Tisk, skenování, kopírování, Wi-Fi.
Rychlost tisku: Černobílý tisk až 15 str./min, barevný tisk až 9 str./min.
Provozní zátěž: Až 5 000 stran měsíčně.
Doporučený počet stran za měsíc: 400 až 800.
Počet uživatelů: 1–3.
Tisková technologie a kvalita tisku
Tisková technologie: HP Thermal Inkjet.
Kvalita tisku: Černobílý tisk až 1 200 x 1 200 dpi, barevný tisk až 4 800 x 1 200 dpi.
Bezdrátové připojení a kompatibilita
Možnost mobilního tisku: AirPrint, Mopria, Android, HP Smart, Wi-Fi Direct.
Kompatibilní operační systémy: Windows 10, 7; macOS v10.14 Mojave, v10.15 Catalina, v11 Big Sur.
Manipulace s papírem
Vstupní kapacita: Až 250 listů.
Výstupní kapacita: Až 100 listů.
Oboustranný tisk: Automaticky.
Skener a kopírování
Typ skeneru: Pouze plochý skener.
Rychlost kopírování: Černobílá kopie až 13 kopií/min, barevná kopie až 6 kopií/min.
Napájení a spotřeba energie
Napájení: Vstupní napětí: 100 až 240 V.
Spotřeba energie: 0.10 Watts (Off Mode), 2.00 Watts ( Sleep mode).
Rozměry a hmotnost
Rozměry: 42.75 x 36.40 x 19.86 cm.
Hmotnost: 6,38 kg.
Co je obsaženo v krabici
- HP Smart Tank 720 All-in-One.
- 3x 135ml originální lahvička s černým inkoustem HP GT53XL.
- Originální lahvičky s barevným inkoustem HP GT52.
- Napájecí kabel.
- Černá a tříbarevná tisková hlava HP.
- Průvodce nastavením.
- Referenční příručka a další dokumentace.
Záruka
Záruka: Až 3letá rozšířená záruka po registraci.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.