Xerox C235V_DNI, barevná laser. multifunkce, A4, 22ppm, duplex, ADF, WiFi/USB/Ethernet, 512 MB RAM, Apple AirPrint
15 671 Kč
12 951 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xerox C235V_DNI - Barevná laserová multifunkční tiskárna
Produktový kód: 095205069341
Spolehlivost, bezpečnost a snadné použití
Tiskárna Xerox C235V_DNI je ideální pro malé a střední podniky i pro zaměstnance pracující z domova.
Snadná instalace
Automatická instalace ovladačů pomocí nástroje Xerox Smart Start Installer.
Výrazné barvy
Zlepšete svou komunikaci díky živým barvám, které zvýší hodnotu vašich dokumentů.
Flexibilní tisk
Tiskněte bezdrátově a bezpečně z mobilních zařízení, notebooků, chromebooků nebo stolních počítačů.
Bezpečnost
Komplexní bezpečnostní funkce chrání před sofistikovanými kybernetickými hrozbami.
Intuitivní ovládání
Snadný přístup k funkcím tisku a skenování pomocí tiskových ovladačů Xerox Print Drivers a aplikace Xerox Print & Scan Experience App.
Klíčové parametry
- 24 str./min barevně/ČB, oboustranný tisk
- Kompaktní rozměry
- Integrované Wi-Fi připojení s Wi-Fi Direct
- Tisk přes AirPrint, Mopria a Chromebook
- Funkce kopírování, skenování a faxování
- Automatický podavač dokumentů a sklo – až 21 str./min.
- Skenování do e-mailu, USB, stolního počítače
Technické specifikace
- Rychlost: Až 24 barevných/ČB stran/min. při formátu Letter, Až 22 barevných/ČB stran A4/min.
- Pracovní zátěž: Až 30 000 stránek měsíčně
- Procesor: Dvoujádrový procesor 1 GHz
- Paměť: 256 MB
- Připojení: Vysokorychlostní USB 2.0, Ethernet 10/100 Base TX (typ B) Bezdrátová místní síť 802.11.b/g/n
- Hmotnosti a rozměry (v x š x d): 13,6 x 16,2 x 15,5 palce / 42,7 liber, 344,4 x 411,2 x 394,1 mm / 19,4 kg
- Rozlišení při kopírování a tisku: Kopírování 600 x 600 dpi, Tisk 600 x 600 dpi, 4800 kvalita barev
Obsah balení
Barevná multifunkční tiskárna Xerox C235, předem nainstalované CMYK tiskové kazety s počáteční kapacitou: 500 tiskových stránek, CD se softwarem a s dokumentací, napájecí kabel.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.