Xerox B1025V_B, ČB laser. multifunkce, A3, 25ppm, 1, 5GB, USB, Ethernet, Duplex, sklo pro předlohy
21 229 Kč
17 545 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xerox B1025V_B
Multifunkční černobílá laserová tiskárna pro formát A3. Rychlost tisku až 25 stran za minutu.
Obecné specifikace
Standardní funkce zahrnují barevné skenování, kopírování a tisk. Volitelné funkce zahrnují DADF, fax, druhý zásobník a Wi-Fi.
Oboustranný výstup je standardem. Měsíční objem tisku je až 50 000 obrazů.
Tisk
Čas pro vytištění první strany je do 8,9 vteřiny. Maximální tiskové rozlišení je 1200 x 1200 dpi.
Podporované jazyky pro popis stránky jsou Adobe PostScript 3™ a PCL 6.
Konektivita zahrnuje Ethernet 10/100Base-T a vysokorychlostní USB 2.0. Wi-Fi 802.11 b/g/n a Wi-Fi Direct jsou volitelné s Wi-Fi kit.
Kopírování
Čas do vytištění první strany kopírování je do 7,6 sekundy. Maximální rozlišení pro kopírování je 600 x 600 dpi.
Skenování
Skenování do emailu, do sítě (FTP nebo procházení SMB) a na USB. Formáty pro skenování zahrnují JPG, PDF (jedna stránka a více stránek) a TIFF (jedna stránka a více stránek).
Fax
Faxové funkce zahrnují fax a samostatný fax (vyžadována analogová telefonní linka).
Zpracování médií
Kapacita papíru je 350 archů standardně a maximálně 600 archů.
Bezpečnostní funkce
Zahrnují 256bitové šifrování AES, kontrolní přihlášení, automatické vytvoření sebe-podepsaného certifikátu, ověření cesty certifikátu, FIPS 140-2, ověření firmwaru, filtrování IP adres, SNMPv3, zabezpečený tisk a správu bezpečnostních certifikátů.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.