HP All-in-One Officejet Pro 9010e HP+ (A4, 22 ppm, USB 2.0, Ethernet, Wi-Fi, Print, Scan, Copy, FAX, Duplex, DADF)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP All-in-One Officejet Pro 9010e HP+
EAN: 195161468599
Popis produktu
Představujeme tiskárnu HP+. Tento model je nástupcem modelu OJ9010. Pro optimální výkon vyžaduje výhradní použití originálních tonerových kazet HP.
Dynamické zabezpečení
Některé tiskárny HP, včetně této, jsou určeny k provozu pouze s kazetami, které mají nový nebo znovu použitý čip HP nebo elektronické obvody. Pravidelné aktualizace firmwaru zajišťují účinnost těchto opatření a blokují kazety, které dříve fungovaly.
Technické údaje
- Funkce: Tisk, kopírování, skenování, faxování
- Podporuje multitasking: Ano
- Rychlost černobílého tisku (ISO): Až 22 str./min
- Rychlost barevného tisku (ISO): Až 18 str./min
- Rychlost černobílého tisku (koncept, A4): Až 32 str./min
- Rychlost barevného tisku (koncept, A4): Až 32 str./min
- Rychlost oboustranného tisku (A4): Až 14 obr./min
- Doba tisku první černobílé strany (A4, připraveno): Již za 9 s
- Doba tisku první barevné strany (A4, připraveno): Již za 10 s
- Provozní zátěž (měsíční, A4): Až 25 000 stran
- Doporučený počet stran za měsíc: Až 1 500
- Počet uživatelů: 1–5 uživatelé
- Tisková technologie: HP Thermal Inkjet
- Dodávané ovladače tiskárny: HP PCL3 GUI
Monitor
Tiskárna je vybavena 6.86 cm (2.7 in) kapacitním dotykovým displejem.
Barvy tisku
Tiskárna tiskne v čtyřech barvách: černá, azurová, purpurová, žlutá.
Kompatibilita
Tiskárna je kompatibilní se systémem Mac a správu tiskárny zajišťuje zabudovaný webový server.
Možnost mobilního tisku
Tiskárna podporuje mobilní tisk prostřednictvím Chrome OS, aplikace HP Smart, Apple AirPrint™, funkce Wi-Fi Direct a certifikace Mopria™.
Připojení
Standardní možnosti připojení zahrnují 1x USB 2.0, 1x hostitelský port USB, 1x Ethernet, 1x bezdrátové rozhraní 802.11a/b/g/n, 2x modemový port RJ-11.
Požadavky na systém
Minimální požadavky na systém zahrnují Windows 10, 7: 32/64bitový, 2 GB volného místa na pevném disku, internetové připojení, Internet Explorer. Pro počítače Macintosh jsou minimální systémové požadavky macOS v10.14 Mojave, macOS v10.15 Catalina, macOS v11 Big Sur; 2 GB volného místa na pevném disku; Vyžaduje internetové připojení.
Manipulace s papírem
Standardní vstupní zařízení pro manipulaci s papírem zahrnuje vstupní zásobník na 250 listů a automatický podavač dokumentů na 35 listů. Výstupní zásobník pojme až 60 listů.
Oboustranný tisk
Tiskárna podporuje automatický oboustranný tisk.
Typ skeneru
Typ skeneru je snadno posuvné sklo, dvouprůchodový oboustranný automatický podavač dokumentů.
Faxování
Tiskárna podporuje faxování, a to i v barevném režimu.
Napájení
Vstupní napětí je 100 až 240 V stř. (+/-10 %), 50 až 60 Hz.
Rozměry a hmotnost
Minimální rozměry tiskárny jsou 439,3 x 342,5 x 278 mm a hmotnost je 9,29 kg.
Co je obsaženo v krabici
V balení naleznete tiskárnu HP OfficeJet Pro 9010e All-in-One, černou startovací inkoustovou kazetu HP 963, azurovou startovací inkoustovou kazetu HP 963, purpurovou startovací inkoustovou kazetu HP 963, žlutou startovací originální inkoustovou kazetu HP 963, regulační leták, leták s upozorněním na inkoust, napájecí kabel, instalační leták a referenční příručku.
Náhradní kazety
Náhradní kazety zahrnují černou originální inkoustovou kazetu HP 963 (cca 1 000 stran), azurovou originální inkoustovou kazetu HP 963 (cca 700 stran), purpurovou originální inkoustovou kazetu HP 963 (cca 700 stran), žlutou originální inkoustovou kazetu HP 963 (cca 700 stran), černou originální inkoustovou kazetu HP 963XL (2 000 stran), azurovou originální inkoustovou kazetu HP 963XL (1 600 stran), purpurovou originální inkoustovou kazetu HP 963XL (1 600 stran), žlutou originální inkoustovou kazetu HP 963XL (1 600 stran), černou originální inkoustovou kazetu HP 967XL (3 000 stran).
Dodávaný software
Software pro tiskárny HP, online nákup spotřebního materiálu.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.