HP Color LaserJet Pro/MFP 3302fdw/MF/Laser/A4/LAN/WiFi/USB
13 045 Kč
8 610 Kč
7 116 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP Color LaserJet Pro MFP 3302fdw

Profesionální výkon v kompaktním provedení
HP Color LaserJet Pro MFP 3302fdw je navržen pro firemní pracovní týmy, které potřebují rychlý, vysoce kvalitní oboustranný tisk, skenování a kopírování a faxování a oceňovanou spolehlivost.
Technické parametry
Typ tiskárny: Laser, formát A4
Rozlišení: 600 x 600 dpi
Rychlost tisku: Až 25 str./min (černě i barevně)
Paměť: 512 MB
Max. měsíční zatížení: Až 40 000 stran A4
Oboustranný tisk a skenování
Automatický oboustranný tisk a skenování s automatickým podavačem dokumentů na 50 listů.
Kapacita zásobníku
- Standardní vstup: Hlavní vstupní zásobník na 250 listů, zásobník prioritního podavače na 1 list
- Standardní výstup: Výstupní zásobník na 100 listů
Rozhraní
1 síťový port Gigabit Ethernet 10/100/1000 Base-TX, 1 vysokorychlostní port USB 2.0 (zařízení a hostitel), 1 rozhraní Wi-Fi 802.11ac(dvoupásmové), 2 porty RJ-11 pro fax / modem / telefonní linku.
Tiskové jazyky
HP PCL6, PostScript, HP PCL5, PDF, URF, PWG-Raster, PCLM, JPEG
Skener
Typ skeneru: Automatický podavač dokumentů; Plochý skener, technologie skenování: Kontaktní obrazový senzor (CIS), oboustranné skenování prostřednictvím automatického podavače dokumentů, optické rozlišení skenu: Až 300 dpi (barevně a černobíle, automatický podavač dokumentů); Až 1 200 dpi (barevně a černobíle, plochý skener)
Fax
Ano, 33,6 kbps
Spotřeba
416 W (tisk), 7,6 W (pohotovostní režim), 0,95 W (režim spánku), 0,05 W (automatické vypnutí), 0,05 W (ruční vypnutí)
Hlučnost
Zvukové emise – napájení: 6,3 B(A), Emise akustického tlaku: 51 dB(A)
Rozměry a hmotnost
Minimální: 418 x 419,12 x 341,32 mm; Maximální: 428 x 472 x 455 mm, hmotnost: cca 17,1 kg
Podporované operační systémy
Windows 11; Windows 10; Android; iOS; macOS 12 Monterey; macOS 13 Ventura; MacOS v14 Sonoma; Linux
Obsah balení
HP Color LaserJet Pro MFP 3302fdw, Napájecí kabel, Tonerová kazeta, Uživatelská příručka, Letáky
Záruka
12 měsíců
Prodloužená záruka: Po registraci 3letou prodlouženou záruku

Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.