Canon I-SENSYS LBP722CDW barevná, SF, duplex, USB, LAN
15 325 Kč
14 542 Kč
12 018 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Canon I-SENSYS LBP722CDW barevná, SF, duplex, USB, LAN
Produktové číslo: 4549292181814
O produktu
Canon I-SENSYS LBP722CDW je inteligentní a uživatelsky přívětivá barevná tiskárna A4.
Tiskárna nabízí integrované připojení Wi-Fi a zabezpečený tisk.
Maximalizujte produktivitu s rychlostí tisku až 38 str./min a velkokapacitními zásobníky až na 2 300 listů.
Ideální pro hybridní pracovní prostory a práci na dálku.
Vlastnosti
- Vysokokapacitní kompaktní zařízení pro zvýšenou produktivitu
- Rozšířené možnosti připojení pro snadnou vzdálenou správu
- Zvýšená produktivita s vysokými rychlostmi tisku
- Zabezpečení dat díky pokročilému integrovanému bezpečnostnímu softwaru
Specifikace
Všeobecné specifikace
Typ zařízení: Barevný laserový
Dostupné funkce: Tisk
Specifikace tisku
Rychlost tisku: Jednostranně (A4): až 38 str./min barevně i černobíle
Způsob tisku: Barevný laserový tisk
Rozlišení tisku: Až 1 200 × 1 200 dpi
Doba zahřívání: Přibl. 2 sekundy nebo méně od zapnutí napájení
Doba vytištění prvního výtisku: Barevně: přibl. 6,3 sekund, Černobíle: přibl. 5,3 sekund
Práce s médii
Vstup papíru (standardně): Zásobník na 550 listů, Víceúčelový zásobník s kapacitou 100 listů
Maximální vstupní kapacita papíru: Až 2 300 listů
Výstup papíru: Kapacita 200 listů lícem dolů
Rozhraní a software
Typ rozhraní: USB 2.0 High-Speed, 10BASE-T/100BASE-TX/1000BASE-T, Bezdrátové 802.11b/g/n, přímé bezdrátové připojení
Kompatibilita s operačním systémem: Windows 10 / Windows 8.1 / Server 2019 / Server 2016 / Server 2012R2 / Server 2012 / Mac OS X verze 10.11 a vyšší Linux*/Citrix
Obecné vlastnosti
Doporučený měsíční objem tisku: 2 000 až 7 500 stran za měsíc
Pracovní využití: Max. 80 000 stran za měsíc
Rychlost procesoru: 1 GHz × 2
Paměť: 2 GB
Spotřební materiál
Kazety: Standardně: Kazeta 064 černá (6 000 stran*), Kazeta 064 azurová (5 000 stran*), Kazeta 064 purpurová (5 000 stran*), Kazeta 064 žlutá (5 000 stran*)
Příslušenství a možnosti
Položky: 3× podavač papíru PF-D1 (Paper Feeder PF-D1) (zásobník na 550 listů), Podávací jednotka zásobníku AV1 (CST.Feeding Unit-AV1) (zásobník s podstavcem na 550 listů), Sada pro tisk čárových kódů D1 (Barcode Printing Kit-D1) (umožňuje tisk čárových kódů), Sada písem PCL A1 (PCL Font Set-C1) (umožňuje tisk písem Unicode v SAP a podporuje písmo Andale), Plochý podstavec P2 (Plain Pedestal-P2), Plochý podstavec AA1 (Plain Pedestal-AA1), Kazeta na odpadní toner WT-B1 (Waste Toner Box WT-B1)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.