Xerox C310V_DNI, barevná laser. tiskárna, A4, C230 A4 33ppm WiFi Duplex
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xerox C310V_DNI
Barevná laserová tiskárna pro formát A4, s funkcí C230 A4 33ppm WiFi Duplex.
Snadná instalace
Software Xerox Smart Start usnadňuje proces instalace. Připojení k Wi-Fi je otázkou minut.
Ohromující barvy
Vylepšete svou komunikaci díky brilantnímu rozlišení a živým barvám.
Tichý provoz
Skvělý výkon a tichý provoz v kompaktní formě. Skenování, tisk, kopírování a faxování s menším hlukem.
Výkon a spolehlivost
Vysoká rychlost tisku a vynikající spolehlivost pro moderní pracovní postupy.
Mobilní flexibilita
Tiskněte z chytrých telefonů, tabletů, počítačů nebo Chromebooků díky integrovanému mobilnímu připojení Wi-Fi, Apple AirPrint, Mopria a Wi-Fi Direct.
Pohodlné ovládání
Jednoduché ovládání díky ovladačům Xerox Print Drivers a aplikaci Xerox Print and Scan Experience.
Technické specifikace
- Rychlost tisku: Až 35 barevných/černobílých stran/min
- Pracovní zátěž: Až 80 000 stránek měsíčně
- Paměť: 1 GB RAM
- Připojení: USB 2.0, Gigabit Ethernet, Wi-Fi
Zabezpečení
Digitálně podepsané aktualizace firmwaru, správa certifikátů, zabezpečené obnovení hesla a další.
Tiskové ovladače
Podpora pro Windows 8, 8.1, 10, 11, Windows Server 2008 SP2, Windows Server 2008 R2 SP1, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows server 2019, macOS 10.14, 10.15, 11, 12.
Zásobník
Hlavní zásobník: 250 listů 75 g/m2; A4/Letter, A5, A6 a uživatelské formáty: 98 × 148 mm až 216 × 356 mm
Výstup papíru
Až 125 listů papíru o hmotnosti 75 g/m2, lícem dolů
Tisková média
Běžný papír, lehký papír, silný papír, karton, štítky (papírové a vinylové štítky), obálka, barevný papír, hlavičkový papír, předtištěný, lepený, lesklý, hrubý/bavlněný, recyklovaný
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.