Brother/HL-L6415DN/Tisk/Laser/A4/LAN/Wi-Fi Dir/USB

ilustrační foto

Brother/HL-L6415DN/Tisk/Laser/A4/LAN/Wi-Fi Dir/USB
Brother/HL-L6415DN/Tisk/Laser/A4/LAN/Wi-Fi Dir/USB
Brother/HL-L6415DN/Tisk/Laser/A4/LAN/Wi-Fi Dir/USB
Obj. číslo
AHBRT-HLL6415DN
OEM
HLL6415DNRE1
Výrobce
BROTHER
Věrnostní body: 1227
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Profesionální mono laserová tiskárna Brother HL-L6415DN disponuje rychlostí tisku až 50 str/min Formát tiskárny: A4 Rozlišení[DPI]: 1200 Rychlost černého tisku [str/min]: 50 Tisk první strany [sec]: max. 6,7 Max. měsíční zatížení [str]: 16 000 Paměť [MB]:1000 Oboustranný tisk: Ano Kapacita zásobníku [str]: 520 Rozhraní: USB-B 2.0, USB 2.0 Host (zadní), LAN, Wifi Direct Tiskové jazyky: PCL6, BR-Script3, IBM Proprinter XL, Epson FX-850, PDF Version 1.7 Kapacita startovacího toneru [str]: 25 000 Skener: Ne ADF: Ne Fax: Ne Spotřeba [W]: 710 Spotřeba StandBy [W]: 31 Hlučnost [dB]: 54 Rozměry [VxŠxH mm]: 402 x 396 x 319 mm Hmotnost [kg]: 13,5 Obsah balení:Zařízení, Toner, Fotoválec, Napájecí kabel, Stručný návod k obsluze, Záruční list Záruka:24 měsíců Garance Brother - 3 roky záruky po registraci (Záruční podmínky a ujednání): https://www.brother.cz/support/warranty/warranty-terms-and-conditions

Mohlo by Vás zajímat

Vybíráme TOP mini tiskárnu: Nejlepší přenosné a kapesní tiskárny Velký průvodce výběrem tiskárny 2025: Jak vybrat nejlepší zařízení pro domácnost nebo kancelář? Laserová tiskárna od A do Z: jak funguje Mám koupit originální, nebo neoriginální toner? Jak vybrat domácí tiskárnu: Hlavní parametry výběru Co dělat, když tiskárna špatně tiskne aneb nejčastější problémy s tiskem a jak na ně Výměna toneru v tiskárně: Na co si dát pozor, aby nový toner fungoval bezchybně? Jak připojit tiskárnu k PC a tisknout už za 5 minut Laserové vs. inkoustové tiskárny: Jaké jsou mezi nimi rozdíly? Kam vyhodit toner či cartridge: Poradíme vám, jak prázdnou náplň zlikvidovat či zrecyklovat 4 nejčastější problémy s tiskárnou Canon a jak na ně Toner vs. cartridge: v čem se liší a jak vybrat správnou náplň? Jak vyměnit barvu v inkoustové tiskárně HP, Canon, Epson a dalších Jakou (levnou) tiskárnu pro občasný tisk zvolit? Srovnání levných a drahých tiskáren - která se vyplatí? Jak vybrat tiskárnu do malé kanceláře 4 faktory, podle kterých vybrat levnou (a výkonnou) tiskárnu pro studenta Zaseknutý papír v tiskárně: 5 nejčastějších důvodů a jak je vyřešit Co znamenají písmena v názvu tiskárny? Kam vyhodit tiskárnu: 4 druhy míst, kde ji převezmou Závady laserových tiskáren: kdy se ještě vyplatí oprava? 6 tipů na kvalitní velkoformátové tiskárny pro tisk A3, A2 a A1 10 tipů na tiskárnu pod stromeček Letní vedra: Co dělat, aby se elektronika nepřehřívala? Když toner v laserové tiskárně hatí tisk - 5 nejčastějších problémů a jejich řešení Včasná a poctivá údržba tiskárny - o problém méně Originální vs. kompatibilní toner aneb najdi 5 rozdílů Jak vybrat tiskárnu do kanceláře a nespálit se? Jak se správně starat o tiskárnu Tiskařský slovník aneb Pojmy, bez kterých se při tisku neobejdete

Parametry

Fax
USB port
Typ zařízení
Technologie tisku
Typ úložiště
Wi-Fi
Interní paměť
NFC
Čtečka karet
LAN
Modelová řada
Barevný tisk
Kopírka
Model
Max formát
Rozlišení černobílého tisku
Vytížení kazet čb.tisk-přesná
Vytížení kazet čb.tisk-rozsah
Počet kazet (náplní)
Tisk čb (str/min)
Oboustranný tisk
BlueTooth
Maximální zatížení (měsíčně)
Vstupní zásobník papíru
Tisk čb (str/min) - přesně
Wi-Fi-Direct

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 30735 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 55000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

93% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.