BROTHER tiskárna laserová mono HL-1223WE - A4, 21ppm, 2400x600, 32MB, GDI, USB 2.0, WIFI, 150l, startovací toner 1500str
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Brother Laserová Tiskárna HL-1223WE
Produktový kód: 0000338602263. Laserová tiskárna s elektrofotografickou technologií.
Technické specifikace
Model: HL-1223WE
Typ tiskárny: Laserová
Metoda tisku: Elektrofotografická laserová
Kapacita paměti: 32 MB
Napájení a spotřeba energie
- 220–240 V AC 50/60 Hz
- Maximální spotřeba: Přibl. 1.056 W
- Tisk: Přibližně 380 W při 25 ° C
- Připojení k síti v pohotovostním režimu: Přibližně 1,3 W
- Připravenost: Přibližně 40 W při 25 ° C
- Hluboký spánek: Přibližně 0,7 W
- Napájení vypnuto: Přibližně 0,28 W
Rozměry a hmotnost
- Rozměry: 340 mm x 238 mm x 189 mm
- Hmotnost (se spotřebním materiálem): 4,6 kg
Provozní podmínky
- Provozní teplota: 10 až 32 ° C
- Skladovací teplota: 0 až 40 ° C
- Provozní vlhkost: 20 až 80% (bez kondenzace)
- Skladovací vlhkost: 35 až 85% (bez kondenzace)
Připojení
USB: Vysokorychlostní rozhraní Hi-Speed USB 2.0
Bezdrátová síť LAN: IEEE 802.11 b/g/n (Infrastructure mode/Ad-hoc mode)
Tisková média
Zásobník papíru: Až 150 listů 80 g/m2 Standardní papír
Typ papíru: Standarní papír, recyklovaný papír
Tiskárna
Rozlišení: Až 2 400 × 600 dpi (technologie HQ1200)
Rychlost tisku: Až 20 str./min (Formát A4), Až 21 str./min (Formát Letter)
Síť (LAN)
LAN: Přístroj můžete připojit k síti a využít síťový tisk.
Protokoly: IPv4, IPv6
Zabezpečení bezdrátové sítě: WEP 64/128 bitů, WPA-PSK (TKIP/AES), WPA2-PSK (AES)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.