HP All-in-One Officejet Pro 9022e HP+ (A4, 24 ppm, USB 2.0, Ethernet, Wi-Fi, Print, Scan, Copy, FAX, Duplex, DADF)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP All-in-One Officejet Pro 9022e HP+
Produktový kód: 195161213533
Obecný popis
HP Officejet Pro 9022e HP+ je všestranná inkoustová tiskárna s funkcemi tisku, kopírování, skenování a faxování.
Určeno pro 1-5 uživatelů s měsíčním doporučeným objemem tisku až 2 000 stran.
Funkce a výkon
- Rychlost tisku: Až 24 str./min černobíle a 20 str./min barevně.
- Automatický oboustranný tisk: Standardní.
- Procesor: 1,2 GHz.
Kvalita tisku
HP Thermal Inkjet tisková technologie pro vysokou kvalitu tisku. Rozlišení až 1 200 x 1 200 pro černobílý tisk a až 4 800 x 1 200 dpi pro barevný tisk.
Konektivita
Podpora bezdrátového připojení, USB 2.0, Ethernet a mobilního tisku.
Manipulace s papírem
- Vstupní kapacita: Až 500 listů.
- Výstupní kapacita: Až 100 listů.
- Podporované formáty médií: A4, A5, A6, B5 (JIS), karta (A4, Hagaki, Ofuku Hagaki); Fotografie (13 x 18 cm, 10 x 15 cm); Obálka (A2, C5, C6, DL).
Skener a kopírka
Snadno posuvné sklo a jednoprůchodový oboustranný automatický podavač dokumentů. Rozlišení optického skenování až 1 200 dpi.
Fax
Barevné faxování s rychlostí přenosu 4 sek. na stránku.
Spotřeba energie
Až 30 W (tisk), 5,80 W (pohotovostní režim), 1,22 W (režim spánku), 0,08 W (ruční vypnutí).
Rozměry a hmotnost
Minimální rozměry 437 x 396,3 x 318,3 mm s hmotností 11,66 kg.
Co je obsaženo v krabici
Tiskárna HP OfficeJet Pro 9022e All-in-One, startovací inkoustové kazety HP 963, napájecí kabel, instalační leták, referenční příručka.
Záruka
Až 4 roky záruky HP.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.