HP LaserJet Enterprise 700 M712dn (A3, 41 ppm A4, USB 2.0, Ethernet, Duplex)
55 182 Kč
45 005 Kč
37 195 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP LaserJet Enterprise 700 M712dn
Produktové číslo: 886112999674
Funkce: Tisk
Technické specifikace
Rychlost tisku (A4): 41 str./min
Rychlost tisku (A3): 20 str./min
Oboustranný tisk (A4): 26 obr./min
První strana (A4): za 10,5 s
Provozní zátěž: Až 100 000 stran/měsíc
Doporučený počet stran: 5 000 až 20 000/měsíc
Počet uživatelů: 10–30
Tisková technologie: Laser
Kvalita tisku: Až 1 200 x 1 200 dpi
Rychlost procesoru: 800 MHz
Tiskové jazyky: HP PCL 6, HP PCL 5, emulace HP Postscript 3, nativní tisk PDF (v 1.4)
Monitor: 5,08 cm, čtyřřádkový LCD displej
Kompatibilita a konektivita
Kompatibilní se systémem Mac: Ano
Možnost mobilního tisku: HP ePrint; Apple AirPrint™; Certifikace Mopria™
Standardní možnost připojení: 2 x USB 2.0; 1 x Gigabit Ethernet 10/100/1000 Base-T
Manipulace s papírem
Standardní vstup: 100 listů (víceúčelový zásobník), 250 listů (dva vstupní zásobníky)
Maximální vstup: Až 4 600 listů
Standardní výstup: 250 listů
Oboustranný tisk: Automatický (standardní)
Podporované formáty médií: A3; A4; A5; B4 (JIS); B5 (JIS)
Typy médií: Papír (barevný, hlavičkový, lehký, nelesklý, předtištěný, děrovaný, recyklovaný, drsný, tvrdý), dokumentový papír, lepenka, obálka, štítky, fólie, průsvitný papír
Napájení a spotřeba
Napájení: 220 až 240 V stř. (+/- 10 %), 50/60 Hz (+/- 2 Hz)
Spotřeba energie: 786 W (tisk), 22,1 W (pohotovostní režim), 6,1 W (režim spánku), 0,21 W (vypnuto)
Účinnost napájení: Vyhovuje normě ENERGY STAR; EPEAT Silver; CECP;
Rozměry a hmotnost
Minimální rozměry: 568 x 596 x 392 mm
Maximální rozměry: 858 x 989 x 392 mm
Hmotnost: 38,5 kg
Co je obsaženo v krabici
Tiskárna HP LaserJet Enterprise 700 M712dn; Černá tonerová kazeta HP LaserJet (cca na 10 000 stran); Automatická duplexní jednotka pro oboustranný tisk; Příručka Začínáme, CD s ovladači a elektronickou dokumentací; Napájecí kabel
Záruka: Jednoletá záruka s opravou u zákazníka následující pracovní den.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.